Doc. dr Mirjana Milovanović je doktor nauka iz oblasti menadžmenta i biznisa. Autor je velikog broja naučnih radova, a učestvovala je na mnogim stručnim međunarodnim konferencijama iz oblasti marketinga, menadžmenta, istraživanja medija, preduzetništva i ljudskih resursa. Iza nje je dugogodišnje iskustvo direktora marketinga u porodičnoj firmi, koja posluje u Bosni i Hercegovini, Srbiji i Severnoj Makedoniji. Iskustvo iz sfere medija i oglašavanja stekla je radeći 15 godina rada u elektronskim medijima, na poslovima urednika, producenta, voditelja i novinara. Član je Udruženje ekonomista Republike Srpske (SWOT), Serbian Marketing Association (SEMA), te MENSA International.
Stručna usavršavanja obavljala je kroz učešće u projektima i konferencijama širom regiona i sveta (Abu Dabi, Enepetal, Pariz, Lion, Budimpešta, Amsterdam, Tirana i dr.) Angažovana je za predavanja po pozivu na Fakultetu za finansije Univerziteta Plekhanov Moskva (PRUE).