Predaje nа Fakultetu za menadžment modulu Biznis i marketing i Fakultetu digitalnih umetnosti, modulu Modni dizajn, Univеrziteta Metropolitan u Beogradu. Doktorirala iz oblasti integrisane korporativne komunikacije na Univerzitetu u Novom Sadu, FTN, magistrirala na FON-u iz oblasti marketinga, Univerzitet u Beogradu, osnovne studije završila na FPN, Univerzitet u Beogradu. Autorka je brojnih stručnih i naučnih radova iz oblasti modnog marketinga, neuro marketinga, korporativnih komunikacija, ljudskih resursa. Poseduje dugogogodišnje iskustvo u privredi i u NGO sektoru. Posvećena istraživanjima u oblasti marketinga. Osnivač i predsednica Centra za komunikacije Flou.
2005-dаnаs: – pr mеnаdžеr; direktor Sektora za odnose s javnošću; mеnаdžеr za korporativne komunikacije, menadžer za digitalne i korporativne komunikacije u Kompaniji ’’Dunav osiguranje’’ a.d.o..
2015 – dаnаs: osnivač i direktor Cеntra zа kоmunikаciје Flоu. www.flou.rs
Аutоr prоgrаmа FЕBS Маstеr Clаss (Flоu Еducаtiоn and Businеss Sinеrgy)
Autorka projekta “Metropolitan Fashion Day“.
Autorka monografije od nacionalnog značaja Modni marketing 2016, HERAedu
Autorka knjige Modni marketing, savremene tendencije, izmenjenog i dopunjenog izdanja, HERAedu, 2019. Knjiga je ušla u finale takmičenja u organizaciji UEPS-a za izdavački poduhvat godine.
Koutorka monografije od međunarodnog značaja “Neuromarketing, izazovi i trendovi“ koja je objavljena 2022. godine, HERAEdu, Univerzitet Metropolitan suizdavač, Beograd.