STUDENTI UNIVERZITETA METROPOLITAN UČESNICI PROJEKTA ERASMUS+ MOBILNOSTI

STUDENTI UNIVERZITETA METROPOLITAN UČESNICI PROJEKTA ERASMUS+ MOBILNOSTI

21.07.2023.

U okviru ERASMUS+ projekta Mobilnosti (ref. broj 2022-1-RS01-KA131-HED-000067869) Univerzitet Metropolitan je od 26.06. do 30.06. učestvovao u kratkoročnoj mobilnosti u sklopu kombinovanog intenzivnog programa s(M)ART skills: „Summer Marketing School“ u organizaciji ACADEMIA iz Maribora, Slovenija. Predstavnici našeg Univerziteta su bili dekan Fakulteta za menadžment, prof. dr Vladimir Škorić i studenti Fakulteta za menadžment Anja Veličković, Katarina Lazović, Nina Nikolić, Pavle Mitić, Aleksa Šepec i Nikola Davidović.
 
Program je obuhvatao raznovrsne aktivnosti. Prvog dana, studenti su imali interkulturalno popodne, tokom kojeg su predstavljali svoje kulture i probali specijalitete iz različitih regija. Istog dana, otkrivena im je tema zadatka koji je zahtevao razvijanje digitalne marketing strategije za brend Teta Frida. Drugog dana, organizovan je obilazak Teta Fride čokoladnog sela, gde su studenti imali priliku da se bolje upoznaju sa brendom, proizvodima i turističkim iskustvom, kako bi što bolje pripremili svoju digitalnu marketing strategiju za ovu kompaniju. Trećeg dana, pored radionica, studenti su imali priliku da obiđu Maribor sa lokalnim vodičem, slušajući zanimljive istorijske činjenice o gradu. Poslednji dan programa bio je rezervisan za prezentacije finalnih digitalnih marketing strategija, na kojima su studenti sarađivali sa kolegama iz različitih zemalja. Nakon prezentacija, proglašen je pobednički tim i dodeljeni su sertifikati.
 
Utisci studenata su izuzetno pozitivni, ističući važnost sticanja novih znanja i iskustava u oblasti marketinga, brendinga, digitalnog poslovanja i javnog nastupa. Takođe, naglašavaju vrednost stvaranja novih prijateljstava sa kolegama iz različitih zemalja kao što su Slovenija, Španija, Turska, Litvanija, Rumunija, Kenija i Grčka, i što su kroz druženje upoznali njihove kulture.
 
Studenti ističu da im je učešće u „Summer Marketing School“ u Mariboru potvrdilo visok nivo kvaliteta rada na Univerzitetu Metropolitan, jer su svi pokazali izvanredno prethodno stečeno znanje iz marketinga, što im je pomoglo da brzo i uspešno osmisle digitalni marketinški plan za Teta Fridu.
Ovde možete videti kako je izgledalo ovo interesantno iskustvo: