Studenti Univerziteta Metropolitan su pobednici drugog Fintech Hackathona
4.07.2017.Vukašin Vučenović i Jovan Ćorković, studenti druge godine Softverskog inženjerstva Univerziteta Metropolitan i pobednici na ovogodišnjem, drugom Fintek Hakatonu (Fintech Hackathona). Njihov tim „Tapp Interactive“ i ideja su osvojili nagradu od 2.500€.
Aplikacija koju su osmislili naši studenti sa timom „Tapp Interactive” omogućava korisnicima da im se odobri instant gotovinski kredit, bez odlaska u banku, na osnovu kreditne sposobnosti i koristeći podatke socijalnih mreža. Klijenti mogu da podignu novac istog trenutka, a iza celog sistema stoji algoritam koji proverava kreditnu sposobnost i odobrava novac, uz određeni limit.
„Mislim da je naše rešenje bilo veoma inovativno i može biti primenjeno u svakom trenutku” – rekao je Vukašin Vučenović, student druge godine Softverskog inženjerstva i član pobedničkog tima.
Takođe na ovom takmičenju je učestvovao i naš student sa druge godine Fakulteta informacionih tehnologija Mikica Ivošević, koji je sa svojim timom „Cabrio chain“ osvojio drugo mesto i nagradu od 1.500€.
Fintek hakaton, najveće takmičenje u osmišljavanju mobilnih i web aplikacija za digitalno bankarstvo, pod nazivom „Data Challenge” i ove godine organizovali su Societe Generale banka, Centar za tehnološko preduzetništvo (ICT Hub) u partnerstvu sa domaćom softverskom kompanijom „30Hills”.
„Veliki deo ovih rešenja jeste primenjiv u praksi i polazna ideja Hakatona je podrška kreativnim timovima da nastave da razvijaju inovativne ideje. Pružamo i mogućnost da sa nekima od njih u budućnosti sarađujemo, što ne bi bio prvi put jer Societe Generale već sarađuje sa startapima poput „30Hills”, „Clever”, „Cube” – izjavio je Vuk Kosovac, izvršni direktor marketinga Societe Generale banke.
Na ovogodišnjem „Data Challenge” hakatonu učestvovalo je oko 40 takmičara podeljenih u 10 timova, koji su tokom 48 sati neprestano radili na razvijanju softverskih rešenja.
Kriterijumi po kojima je žiri ocenjivao takmičare bili su ideja i inovativnost, primena i poslovni potencijal, funkcionalnost, dizajn i timski rad.
Sva rešenja ostaju u vlasništvu takmičara, a pored novčane nagrade dobijaju i mogućnost podrške u daljem razvoju i komercijalnoj primeni.
Čestitamo našim studentima na pobedi i želimo im blistavu budućnost sa puno novih ideja!