Studenti Fakulteta za menadžment osvojili 2. mesto na regionalnom marketing takmičenju – Marketing Challenge, u Herceg Novom
12.04.2023.U utorak 11. aprila, u Herceg Novom se održala završnica – Marketing Challenge takmičenja. U finalu učestvovali su studenti Fakulteta za menadžment, Univerziteta Metropolitan i OSVOJILI 2. MESTO!
Univerzitet Metropolitan predstavljao je MET tim, koji su činili studenti Katarina Lazović, Stefan Bikić, Nikola Davidović i Stanislava Stanojlovć sa Fakulteta za menadžment i studijskog programa Biznis i marketing. Mentor na ovom takmičenju našim talentovanim studentima bio je dekan Fakulteta za menadžment, profesor Vladimir Škorić.
Cilj šestog Marketing Challenge takmičenja bio je edukacija srednjoškolaca i studenata o konceptu društvenog i digitalnog marketinga, kao i povećanje svesti o društvenom aktivizmu. Učešćem na takmičenju na temu DIGITALNE MARKETING INOVACIJE I NVO SEKTOR, učesnici su imali mogućnost da kreiraju digitalne marketing strategije za neku od nevladninih organizacija, po sopstvenom izboru. Učesnici takmičenja su pokazali svoju kreativnost i inovativnost, osmišljavajući marketing strategije za promociju putem digitalnih medija. Takmičari su usvojili znanja i veštine, sa kojima nisu imali prilike da se susretnu prilikom izučavanja teorijskih aspekata marketinga u formalnom obrazovanju, a koja će im biti dodatni adut prilikom zapošljavanja nakon završetka studija. Projekat je podržan od strane Ministarstva nauke i tehnološkog razvoja Crne Gore, u okviru Konkursa za sufinansiranje inovacione djelatnosti u 2022. godini.
Naši studenti predstavili su sjajnu ideju, za koju su nagrađeni, za digitalnu marketing strategiju za NVO Gorštak – Pljevlja.
Univerzitet Metropolitan čestita našim MET studentima, ponosni smo na njih što postižu ovako velike uspehe već tokom studija!