Objavljena monografija o Digitalnim Komunikacijama MET profesora Tamare Vučenović i Miloša Stojanovića
30.07.2024.Sa velikim zadovoljstvom obaveštavamo vas da je monografija „Digitalne komunikacije: upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri“, koju su napisali naša profesorka Tamara Vučenović i profesor Miloš Stojanović, sada je zvanično dostupna u prodaji. Knjiga je objavljena u izdanju Akademske knjige i Univerziteta Metropolitan. Ova knjiga donosi sveobuhvatan i savremen pristup digitalnim komunikacijama, neophodan za razumevanje i uspešno poslovanje u savremenom okruženju. Naši najeminentniji stručnjaci, uključujući MET prof. dr Milicu Slijepčević, ističu značaj ove monografije, kroz recenziju:
„Pred budućim čitaocima je jedan sveobuhvatan, savremen i praktičan pristup digitalnim komunikacijama, suštinski važnim za savremeno poslovanje. Imajući u vidu visok naučni kvalitet, izuzetan istraživački doprinos proučavanju digitalnih komunikacija i savremenih korisnika, zaista mi predstavlja čast što mogu da preporučim ovu knjigu studentima, istraživačima i čitaocima zainteresovanim za razumevanje digitalnih komunikacija i marketinga.“
Čestitamo našim profesorima na ovom velikom uspehu!
Za više informacija i nabavku knjige, posetite sledeći link.