MET TALKS / održano predavanje „ Od anketa do AI u službi marketinških istraživanja“

MET TALKS / održano predavanje „ Od anketa do AI u službi marketinških istraživanja“

21.03.2024.

Gostujuće predavanje Nikole Jovanovića održano je u utorak, 19. marta na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu. Događaj je uspešno održan u okviru projekta MET Talks i okupio je brojne zainteresovane studente.

 

Nikola Jovanović vlasnik i direktor agencije za marketinška istraživanja Plum Mark je svojim predavanjem pružio studentima uvid u različite vrste marketinških istraživanja, njihovu svrhu i način realizacije u praksi. Poseban akcenat bio je stavljen na primenu veštačke inteligencije u marketinškim istraživanjima, koristeći ChatGPT za analizu podataka.

 

Održano gostujuće predavanje omogućilo je bolje razumevanje ove oblasti, kao i razmenu mišljenja sa stručnjakom koji ima više od 15 godina iskustva u vođenju projekata istraživanja tržišta. Studenti su imali priliku da slušaju o poslovanju agencije Plum Mark i najvećem online panelu u Srbiji – Pipl online panel.

 

Ovo predavanje predstavlja samo jedan od mnogih inspirativnih događaja koje Univerzitet Metropolitan organizuje. Ostajemo posvećeni u pružanju znanja i inspiracije za vašu profesionalnu budućnost, i nastavljamo da organizujemo događaje koji će obogatiti vaše obrazovanje.

 

Hvala vam što ste bili deo ovog događaja, i nastavite da pratite naše najnovije vesti kako biste ostali u toku sa svim aktuelnostima na Univerzitetu Metropolitan.