MET TALKS / održano predavanje „ Medijska strategija“

MET TALKS / održano predavanje „ Medijska strategija“

18.04.2024.

Gostujuće predavanje Dejana Ži održano je u utorak, 16. aprila na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu. Događaj je uspešno održan u okviru projekta MET Talks i okupio je brojne zainteresovane studente.

 

Dejan Živanović je na predavanju govorio o ključnim elementima i procesu kreiranja medijske strategije. Poseban fokus bio je na analizi brenda i okruženja, potrošača, ciljne grupe i konkurencije. Takođe, istaknuta je važnost definisanja medijskog miksa, medijske taktike i koracima koju su potrebni za uspešnu realizaciju medijske strategije, kao i merenje uspeha i rezultata.

 

Dejan Živanović je svojim gostujućim predavanjem pružio studentima korisne savete u oblast medijske strategije, omogućivši im da čuju iskustva i savete jednog od lidera u toj oblasti.

 

Moderator gostujućeg predavanja bio je profesor Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan, Vladan Madić.

 

Ovo predavanje predstavlja samo jedan od mnogih inspirativnih događaja koje Univerzitet Metropolitan organizuje. Ostajemo posvećeni u pružanju znanja i inspiracije za vašu profesionalnu budućnost, i nastavljamo da organizujemo događaje koji će obogatiti vaše obrazovanje.

 

Hvala vam što ste bili deo ovog događaja, i nastavite da pratite naše najnovije vesti kako biste ostali u toku sa svim aktuelnostima na Univerzitetu Metropolitan.