MET TALKS / održano predavanje „ Kako da brend bude večito mlad?“
6.11.2024.Gostujuće predavanje Nataše Šarčević održano je u ponedeljak, 4. novembra na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu. Događaj je uspešno održan u okviru projekta MET Talks i privukao je veliki broj zainteresovanih studenata.
Nataša Šarčević, direktor marketinga i inovacija u Atlantic Grupi za Strateško poslovno područje Slatko i slano, podelila je svoje bogato iskustvo o tome kako brendovi sa dugom tradicijom ostaju relevantni kroz različite generacije. Kroz primer kompanije Štark, Nataša je istakla značaj prilagođavanja savremenim trendovima i balansiranja između očuvanja tradicije i uvođenja inovacija. Moderator gostujućeg predavanja bila je profesorka Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan, Nataša Đurđević.
Ovaj MET Talks pružio je studentima priliku da steknu uvid u izazove i strategije prilagođavanja brendova modernom tržištu i održavanja emotivne povezanosti sa publikom.
Ovo predavanje predstavlja samo jedan od mnogih događaja koje Univerzitet Metropolitan organizuje. Ostajemo posvećeni pružanju znanja i motivacije za profesionalnu budućnost studenata i nastavljamo da organizujemo događaje koji obogaćuju njihovo obrazovanje.
Hvala svima koji su bili deo ovog događaja, i pratite nas za najnovije vesti o budućim događajima na Univerzitetu Metropolitan.