MET TALKS / održano predavanje „IKEA: Kako bogovi marketinga kreiraju svoj kontent?“
8.11.2024.Gostujuće predavanje Anđele Mladenović održano je u utorak, 5. novembra na Univerzitetu Metropolitan u Nišu. Događaj je uspešno održan u okviru projekta MET Talks i okupio je brojne zainteresovane studente.
Anđela Mladenović, Sales team leader u kompaniji IKEA, predstavila je studentima specifičnosti kreiranja sadržaja za digitalne platforme, sa posebnim osvrtom na Realtime marketing. Tokom predavanja, Anđela je kroz brojne primere objasnila aktuelne trendove u kreiranju sadržaja, zbog kojih IKEA uživa reputaciju jednog od lidera u oblasti digitalne komunikacije.
Ovaj MET Talks pružio je studentima priliku da se bolje upoznaju sa kreativnim procesima u marketingu i načinima na koje IKEA kreira sadržaj koji privlači pažnju i gradi lojalnost korisnika.
Moderator predavanja bio je profesor Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan, Miloš Stojanović.
Ovo predavanje predstavlja samo jedan od mnogih inspirativnih događaja koje Univerzitet Metropolitan organizuje. Ostajemo posvećeni pružanju znanja i inspiracije za vašu profesionalnu budućnost i nastavljamo sa organizacijom događaja koji će obogatiti vaše obrazovanje.
Hvala vam što ste bili deo ovog događaja, i nastavite da pratite naše najnovije vesti kako biste ostali u toku sa svim aktuelnostima na Univerzitetu Metropolitan.