Mesec kreativnosti Univerziteta Metropolitan svečano otvoren u Galeriji „Atrijum” Biblioteke grada Beograda
27.09.2017.U Galeriji „Atrijum“ Biblioteke grada Beograda, predstavljena je knjiga „Modni marketing“ profesorke dr Milice Slijepčević i otvoren „Mesec kreativnosti“ sa izložbom radova studenata Fakulteta digitalnih umetnosti Univerziteta Metropolitan.
Izložbu je otvorila kustos Galerije „Atrijum“ gospođa Ivanka Lazović, a zatim i gospođa Zorica Stablović Bulajić, direktor izdavačke kuće HERAedu iz Beograda, koja je govorila o jedinstvenosti knjige iz oblasti modnog marketinga i njenom sadržaju. Knjiga „Modni marketing“ je prepoznata i od strane Ministarstva kulture i informisanja, kao veoma značajna.
Prisutne je pozdravila i dekanka Fakulteta digitalnih umetnosti profesorka dr Katarina Kaplarski, koja je naglasila koliki je zapravo značaj mladih umetnika u našem društvu i istakla kakvu kreativnost imaju studenti FDU-a.
Izložba „Univerzitet Metropolitan – Mesec kreativnosti“ je otvorena do 10. oktobra 2017. godine u Galeriji „Atrijum“ Biblioteke grada Beograda (Knez Mihailova br. 56).