Edukativna predavanja kompanije Sport Vision za studente UM-a
21.05.2019.Drugo gostujuće predavanje predstavnika kompanije Sport Vision, na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu održano je u okviru predmeta MK230, koji drži profesorka dr Tatjana Nikolić Mamula, na Fakultetu za menadžment. Predavanje je održao gospodin Vukašin Trudić, menadžer za proizvodnju FTW, na temu licencne proizvodnje.
Kompanija Sport Vision, u domenu licencne proizvodnje, ima ugovore sa renomiranim proizvođačima sportske opreme u okviru koga dizajneri kompanije mogu predlagati dizajn i izgled određenog sportskog predmeta. Gospodin Trudić je studentima kroz primer, predstavio proces razvoja jedne patike, koji je izazvao veliku zainteresovanost svih prisutnih.
Takođe u okviru predmeta MK130, koji drži profesorka dr Ana Bovan, održano je i treće gostujuće predavanje od strane predstavnika kompanije Sport Vision, na aktuelnu temu CRM-a i loyalty programa kompanije. Predavanje je održao gospodin Jovan Solomun, CRM menadžer grupe, koji je ujedno pokretač Super kartice i Sport Bonus loyalty kartice.
Gospodin Solomun, ukazao je na preduslove i aktivnosti koje su potrebne za razvoj jednog loyalty programa. Analiza kupca predstavlja početni korak u razvoju ovakvog programa. Loyalty ciljevi koji se žele postići jesu povećanje potrošnje postojećih korisnika, povećanje zadovoljstva korisnika, automatizacija, modernizacija, izveštavanje analize, kao i akvizicija novih korisnika. Ukazao je i na činjenicu da 80% prometa kompanije Sport Vision ide kroz loyalty program Sport Bonus kartice.
Kroz niz edukativnih predavanja koja su održana od strane predstavnika kompanije Sport Vision za studente Univerziteta Metropolitan, koja je nastavak uspešne saradnje u organizaciji Bojane Domazet – koordinatora za razvoj poslovanja, govorilo se i o programu za zapošljavanje „PlayOff“ za koji su prijave produžene do kraja juna meseca.