64. Sajam knjiga i Modni marketing, savremene tendencije – knjiga profesorke Slijepčević

64. Sajam knjiga i Modni marketing, savremene tendencije – knjiga profesorke Slijepčević

23.10.2019.

Na ovogodišnjem, 64. Međunarodnom beogradskom sajmu knjiga se predstavila i profesorka Fakulteta digitalnih umetnosti, i Fakulteta za menadžment, profesorka dr Milica Slijepčević sa drugim, dopunjenim izdanjem knjige – Modni marketing, savremene tendencije u izdanju renomirane izdavačke kuće HERAedu.

 

Još jedna uspešna promocija knjige – Modni marketing, savremene tendencije održana je u sali „Dobrica Erić“ u okviru Sajma knjiga, gde su pored autorke, profesorke Slijepčević govorili i: Zorica Stablović Bulajić, direktorka izdavačke kuće HERAedu; Stana Šehalić, urednica knjige; Nataša Pavlović Bujas, direktorka Blumen Group d.o.o. i Biljana Jovanović, direktorka Modne kuće „Luna“ iz Požarevca.

 

Mnogobrojni posetioci i poštovaoci rada profesorke Slijepčević bili su prisutni na promociji i odali su veliko priznanje ovom marketinškom štivu, koje je značajno za celo društvo – ne samo kod nas već i u svetu, i koje donosi neki novi pogled na marketing, ali i modnu scenu. Knjiga može poslužiti kao dobra smernica svim mladim, budućim dizajnerima, koji započinju svoju karijeru u svetu mode i žele da je prezentuju na što bolji način, a za šta im je potreban marketing, kao i svim poslenicima u modnoj industriji.

 

Od izdanja prve knjige Modni marketing, koja je izašla 2016. godine, profesorka Slijepčević se posvetila istraživanju i praćenju trendova u modnoj industriji, na modnom tržištu, kao i u domenu ponašanja potrošača, digitalnih komunikacija i svega onog što se defakto desilo vezano za tu temu, a što je našlo mesto u novoj knjizi – Modni marketing, savremene tendencije i učinilo da knjiga bude aktuelna i izuzetno prihvaćena. Kako je profesorka Slijepčević za sam kraj naglasila, zahvalna je svojim studentima sa Univerziteta Metropolitan koji je konstantno inspirišu u svemu što radi i da je marketing zapravo – nauka, filozofija i umetnost koja se neprestano razvija svuda oko nas.

 

Knjiga – Modni marketing, savremene tendencije profesorke Slijepčević može da se kupi kod izdavača HERAedu, u knjižari Rekontra u ulici Bulevar despota Stefana 23, u Beogradu i online, a uskoro i u svim većim knjižarama širom Srbije.