Prof. dr Ana Bovan
Dekan Fakulteta za menadžment
Dr Ana B. Bovan je profesor za oblast marketinga, pregovaranja i lobiranja; Dekan je Fakulteta za menadžment. Istrazivacki interesi obuhvataju i medjunarodno poslovanje, klimatske promene i ekonomsku diplomatiju. Dugogodišnji je poslovni i politicki konsultant, vlasnik nekoliko kompanija, aktivan član više upravnih odbora i civilnih organizacija u Beogradu i Briselu. Svoje poslovno iskustvo sticala je odmah nakon završene gimnazije u Dover Heights Girls High School u Sidneju, Australija, pohadjajući University of New South Wales. Nakon sticanja diplome Pravnog fakulteta u Beogradu, nastavlja svoj poslovni razvoj radeći u Srbiji, Holandiji, Nemačkoj, Engleskoj i Belgiji, pokrivajući i zemlje regiona. Na Fakultetu aktivno primenjuje svoja znanja iz prakse i unosi dinamiku i novine u rad i život Fakulteta.
Prof. dr Katarina Kaplarski
Specijalista za online medije, tokom godina je, pored praktičnog rada na web projektima i strategijama internet marketinga, na doktorskim studijama uspešno ostvarila i pionirski poduhvat teorijskog istraživanja interneta kao kreativnog medija. Diplomirala je primenjeno vajarstvo, a magistrirala višemedijsku umetnost. Na magistarskim studijama se specijalizuje za multimedijalnu i digitalnu umetnost, a svoje višegodišnje iskustvo i strast prema internet umetnosti i novim medijima je pretočila u doktorsku tezu „Umetnost na internetu“ koju je 2013. odbranila na Univerzitetu umetnosti u Beogradu. Poseduje i veliko iskustvo iz oblasti internet marketinga koje je stekla radeći u agenciji McCann Beograd kao web manager i dizajner, a kasnije i kao Interactive Art Director u agenciji MRM WORLDWIDE, gde je dobila i nekoliko nagrada za najkreativnije online kampanje.
Prof. dr Nenad Perić
Nenad Perić je rođen i odrastao u Beogradu, gde sa izuzetno visokim prosecima završava osnovne i magistarske studije produkcije Fakulteta dramskih umetnosti. Diplomirao je pre roka, a specijalizirao produkciju na VŠMU u Bratislavi. Doktorsku disertaciju Kreiranje i evaluacija medijske politike pod mentorstvom prof. dr Srbobrana Brankovića brani na Fakultetu za kulturu i medije u Beogradu.
Deset godina je bio stalno zaposlen kao PR, brend i marketing menadžer. U tom periodu se angažovao i kao organizator u Narodnom pozorištu i koordinator u Rektoratu univerzitetu umetnosti u Beogradu. Učesnik je više projekata na polju kulture i medija od 2000-te do danas. Održao je veći broj specijalističkih kurseva i tribina iz oblasti medija, kulture i komunikacija u Biblioteci grada Beograda, DKSG, Domu omladine Beograda i UK Parobord. Autor je i dve multimedijalne izložbe, u Medunarođnom kulturnom centru i DKSG u Beogradu.
Objavio je dve knjige i veći broj naučnih radova u domaćim i inostranim časopisima, iz oblasti medija, marketinga i komunikacija. Predavao je nekolicinu predmeta iz oblasti medija na Visokoj strukovnoj školi za propagandu i odnose sa javnošću u Beogradu (gde je imao izbore u zvanje nastavnika i potom profesora strukovnih studija) i Accademia del Llusso. Tri godine je bio dekan Fakulteta digitalnih umetnosti, a četiri član Senata Univerziteta Metropolitan, na kojem je angažovan na svim studijskim nivoima.
Prof. dr Tatjana Mamula
Tatjana Mamula se više od 20 godina bavi istraživanjima marketinga i javnog mnjenja. Značajno iskustva u oblasti istraživanja i menadžmenta stekla je u kompanijama Strategic Marketing, Partner BBSS, Mark-plan kao marketing direktor. Od 2001. godine pa do danas vodi istraživačku firmu MASMI. Za 12 godina vodila je veliki broj kvantitativnih i kvalitativnih istraživačkih projekata koji su se odnosili na različite teme. U preko 500 projekata u kojima je učestvovala u poslednjih desetak godina Tatjana je bila vođa tima, trener, konsultant i menadžer.
Pored konsultantskih zadataka i upravljanja frimom, Tatjana je držala predavanja i treninge na teme iz brend menadžmenta i istraživanja tržišta. Neki od treninga i prezentacija su “Inovativnost kao najbolji prijatelj brenda” u okviru projekta koji je imao za cilj da promoviše inovativnost u oblasti ženskog preduzetništva. Za projekat koji realizuje Program integrisane podrške inovacijama (Integrated Innovation Support Programme), Tatjana je u ulozi senior eksperta imala za zadatak da definiše, razvije i realizuje dve trening/koučing sesije za sektor MSP na temu Nove mаrketing mogućnosti: Rаzumevаnje tržištа i kupаca i temu Pozicionirаnje proizvodа: Konkurencijа, kupci i rаzvoj novih proizvodа.
Tatjana je član mnogih strukovnih udruženja: ESOMAR (Svetsko udruženje za marketing istraživače), SEMA (Srpsko udruženje za marketing), Udruženje poslovnih žena, Srpska asocijacija menadžera i drugi.
Prof. dr Vladan Madić
OBLAST ISTRAŽIVANJA: Medjunarodno poslovanje, medjunarodni marketing i menadžment sa fokusom na konkurentnost u globalnoj auto industriji.
OBRAZOVANJE I USAVRŠAVANJA: Diplomirao (1995) i magistrirao (2002) na Ekonomskom fakukltetu Univerzitet u Beogradu i doktorirao (2014) na Ekonomskom fakultetu Univerzitet u Kragujevcu.
PROFESIONALNA KARIJERA: Ekonomista analitičar (1995, Holding kompanija Petar Drapšin Mladenovac), upravnik operativne pripreme proizvodnje (1995-1997, Holding kompanija Petar Drapšin Mladenovac), direktor prodaje (1997-2001, Holding kompanija Petar Drapšin Mladenovac), rukovodilac marketinga (2001-2003, Holding kompanija Petar Drapšin Mladenovac), organizator prodaje i vodja tima za distribuciju i implementaciju ERP softvera JD Edward’s (2003-2004, AD Imlek, mlekara Beograd), menadžer prodaje (2004-2016, Znam Co d.o.o. Beograd), docent (2016, Fakultet za menadžment, Univerzitet Metropolitan Beograd).
Prof. dr Anđela Mikić
Doc. dr Anđela Mikić predaje na Fakultetu informacionih tehnologija i Fakultetu za menadžment, univerziteta „Metropolitan“ i na Visokoj strukovnoj školi za propagandu i odnose sa javnošću u Beogradu. Magistar je Univerziteta umetnosti u Beogradu i doktor ekonomskih nauka. Predavala je na nekoliko viših i visokoškolskih organizacija. Oblasti njenog naučnog interesovanja su komunikologija, komuniciranje putem umetnosti, etika i marketing. Objavila je preko 40 naučnih članaka. Autor je knjiga Osnovi komunikologije, Umetnost komuniciranja i Poslovna etika i koautor knjiga Komunikologija biznisa, Marketing komunikacije, Strategije top menadžmenta, Preduzetništvo novog doba, Menadžment prodaje i Menadžment usluga.
MSc Stefan Alimpić
Oblasti interesovanja: marketing, istraživanje tržišta, ponašanje potrošača, unapređenje prodaje
Obrazovanje i usavršavanje: Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu, Univerziteta u Kragujevcu 2011. godine (smer: Marketing) i to kao jedan od najboljih studenata u generaciji (prosečna ocena: 9.60). Masterirao je na istom fakultetu 2012. godine i to kao najbolji student u generaciji (prosečna ocena: 10.00). Školske 2012/13. godine upisuje doktorske studije na istom fakultetu (modul: Upravljanje poslovanjem). Do kraja studija preostala mu je još izrada i odbrana doktorske disertacije.
Član je i bivši stipendista Fonda za mlade talente („Dositeja“), pod upravom Ministarstva omladine i sporta. Proglašen je za jednog od 200 najboljih studenata doktorskih studija u našoj zemlji i to od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja. Tačnije, dobitnik je njihove stipendije tokom doktorskih studija. Kao stipendista ovog Ministarstva, bio je angažovan i na naučno-istraživačkom projektu: „Preklinička ispitivanja bioaktivnih supstanci“ (Evidencioni broj: ИИИ41010).
Učestvovao je na velikom broju internacionalnih i domaćih konferencija i to kao autor i prezenter radova. Tačnije, autor je stručnih radova iz oblasti marketing i menadžmenta, koji su objavljeni kako u domaćem i stranom naučnom časopisu, tako i u monografiji i publikacijama sa konferencija.
Profesionalna karijera: Na Univerzitetu Metropolitan je angažovan od kraja 2016. godine i to kao asistent na četiri predmeta: Integrisane marketinške komunikacije, Principi prodaje, Marketing istraživanja i Projekat marketing kampanje.
MSc Milica Mladenović
MSc Milica Mladenović - Metropolitan univerzitet
TEMA: PSIHOLOŠKI UTICAJ CENA NA PERCEPCIJU POTROŠAČA
MSc Milica Mladenović završila je osnovne i master studije na Ekonomskom fakultetu u Nišu na smeru Menadžment preduzeća i trenutno je student doktorskih studija na istom fakultetu. U periodu 2011-2013.g. bavila se marketing istraživanjima i digitalnim marketingom. Od 2014.g. radi na Fakultetu za menadžment Univerziteta Metropolitan kao asistent iz grupe predmeta vezanih za marketing i upravljanje projektima u centru u Nišu. Autor je mnogih naučnih radova koji su prezentovani na međunarodnim konferencijama. Održava poslovne treninge i edukacije u mnogim firmama u Srbiji. Odlično govori engleski, nemački, italijanski i španski jezik, o čemu poseduje međunarodno priznate sertifikate za najviši nivo znanja jezika (C2).
E-mail: milica.mladenovic@metropolitan.ac.rs
Prof. dr Milica Slijepčević
ОБЛАСТ ИСТРАЖИВАЊА: интегрисане марккетиншке комуникације, односи с јавношћу, корпоративне комуникације, тржишне комуникације, корпоративна друштвена одговорност, људски ресурси, интерне комуникације, модни маркетинг, модно тржиште, модни брендови, емоционално брендирање, тржиште текстилне индустрије.
ОБРАЗОВАЊЕ И УСАВРШАВАЊА: На Факултету политичких наука, Универзитета у Београду, дипломирала 1985. године. На Факултету организационих наука магистрирала почетком 2000.године. Докторску дисeртацију под насловом „Савремени модел интегрисане корпоративне комуникације” одбранила је на Факултету техничких наука Универзитета у Новом Саду.
ПРОФЕСИОНАЛНА КАРИЈЕРА: Радила је у Агенцији за маркетинг ЈСД „Партизан”, на ТВ Студио Б, затим у Институту за трансфузију крви Србије и у Компанији Дунав осигурање где је обављала је низ одговорних послова од руководиоца пројектима, преко менаџерских позиција и руководећег искуства више од 15 година, стекла је драгоцено искуство у профитном и непрофитном сектору на пословима маркетинга, комуникација, односа с јавношћу и менаџмента, остварујући завидне резултате. Од 2015. године изабрана је у звање доцента на Универзитету Метрополитан, Факултет за менаџмент и Факултет дигиталних уметности где са великом посвећеншћу студентима преноси како теоријско тако и богато практично знање и искуство.
MSc Ivana Radojević
OBLAST ISTRAŽIVANJA: integrisane korporativne komunikacije, milenijumska generacija, organizaciona kultura.
OBRAZOVANJE I USAVRŠAVANJA: Diplomirala (2006), završila master studije (2008) na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu. Pohađala treninge iz oblasti asertivne komunikacije, razvoja ljudskih resursa, digitalnog marketinga.
PROFESIONALNA KARIJERA: U kreiranju i izvođenju časova uspešno primenjuje iskustvo koje je stekla radeći više od deset godina na različitim pozicijama u kompanijama iz dijametralno različitih oblasti poslovanja. Bogato radno iskustvo u oblastima marketinga, komercijalne prodaje, konsaltinga, organizacije, kao i u izvođenju treninga samo su neke od oblasti podrške u njenom
Prof. dr Viktor Radun
Rođen je 1965. godine u Skoplju, Makedonija. Završio je gimnaziju i Ekonomski fakultet u Skoplju. Magistrirao na Ekonomskom fakultetu u Subotici iz oblasti međunarodnog poslovanja, na temu Koncept Competitive Intelligence kao faktor konkurentnosti preduzeća u spoljnotrgovinskom poslovanju. Doktorirao na Fakultetu za menadžment u Novom Sadu, na temu: Primena konkurentskog intelidžensa kao sistema za upravljanje znanjem u oblasti visokog obrazovanja u Srbiji. Živi u Novom Sadu.
Od 1991. god. do 2003. god. radio je u privredi, na poslovima marketinga, spoljne trgovine i komercijale.
Od 2003. godine angažovan je u visokom obrazovanju. Od 2010. god. zaposlen je kao docent na Fakultetu za menadžment univerziteta Metropolitan u Beogradu, gde predaje na predmetima iz oblasti ekonomije, marketinga i menadžmenta.
Objavio je, kao autor ili koautor, 38 naučnih i stručnih radova, iz oblasti ekonomije, međunarodnog poslovanja, marketinga, menadžmenta, preduzetništva, finansija i upravljanja znanjem, štampanim u naučnim i stručnim publikacijama, prezentovanim i objavljenim na domaćim i međunarodnim naučnim i stručnim konferencijama u zemlji i inostranstvu.
Učestvovao je u realizaciji 4 naučno-istraživačka projekta i 1 radu na monografiji. Objavio je 1 autorsku knjigu iz oblasti marketinga (Konkurencija na nišanu, 2008.), a kao koautor 3 udžbenika iz oblasti ekonomije i menadžmenta (Osnovi ekonomije, Principi ekonomije i Organizaciono ponašanje. Preveo sa engleskog 2 naučne knjige iz oblasti ekonomije i menadžmenta. Kao mentor je vodio 2 magistra i 3 mastera i niz diplomaca.
Msc Marija Milojić
OBLAST ISTRAŽIVANJA:
Poslovno upravljanje, marketing, implementiranje poslovnih strategija, menadžment i kreativno poslovno odlučivanje za upravljanje tržišno orjentisanim preduzećem, realizacija i primena rezultata istraživanja tržišta, tržišno komuniciranje i stvaranje dobrih odnosa s javnošću.
OBRAZOVANJE I USAVRŠAVANJA:
Diplomirala (2012),odbranila master rad (2013) i trenutno je student doktorskih studija (od decembra 2013) na Ekonomskom fakultetu u Nišu. Autor naučnih radova prezentovanim na međunarodnim konferencijama. Korisnik stipendije Ministrarstva Republike Srbije.
PROFESIONALNA KARIJERA:
Od oktobra 2015 angažovana na Fakultetu za menadžment Univerziteta Metropolitan kao saradnik u nastavi iz marketinške grupe predmeta u centru u Nišu.
MSc Valentina Paunović
2013. godine završila Master studije Fakulteta Informacionih tehnologija smer softversko inženjerstvo i upisala doktorske studije takođe smer softversko inženjerstvo. Student je prvih generacija Univerziteta Metropolitan. Učesnica je međunarodnih i republičkih projekata. Sfera interesovanja: e-learning, machine learning, baze podataka, projektovanje informacionih sistema. Autor je mnogih radova i ucesnica na velikom broju inostranih konferencija.
Jelena Vukelić
Jelena Vukelić je vođa projekata, neuroistraživač i kvalitativni istraživač kompanije Valicon. Najviše je usmerena na marketinška istraživanja oglašavanja, brend arhitekture i identiteta brenda. Od 2015.g. aktivno je uključena u organizaciju i implementaciju projekata neuroistraživanja, koja uključuju Eye-Tracking i EEG merenja. Preferira integrativni istraživački pristup odnosno kombinovanje neuroistraživanja sa "klasičnim" marketinškim istraživanjima. Svoje psihološko obrazovanje stekla je na Univerzitetu u Beogradu, koje nadograđuje psihoterapijskom edukacijom Geštalt studija.
E-mail: jelena.vukelic@valicon.net
Prof. dr Stanimir Andonov
Prof. dr Stanimir Andonov je viši predavač marketinga i brendiranja na Visokoj školi za finansije, biznis i preduzetništvo (VUZF) u Sofiji. Ima bogato iskustvo kao glavni govornik na mnogim forumima, seminarima i treninzima. Prof. dr Andonov je takođe autor nekoliko knjiga iz oblasti marketinga i neuromarketinga. Jedna od njih je i knjiga "Efekti TV reklama na pažnju, pamćenje i obradu informacija gledalaca". Suosnivač je i direktor agencije Neuromarketing Bugarska. Kao neuromarketing istraživač ima bogato iskustvo u sprovođenju akademskih i komercijalnih istraživanja. Prof. dr Andonov i prof. dr Georgiev bili su inicijatori i učesnici najvećeg neuromarketing istraživačkog projekta u Bugarskoj i sproveli su neuromarketing istraživanje za najveću komercijalnu banku u Bugarskoj - UniCredit Bulbank.
E-mail: mktgproeng@gmail.com
Prof. dr Stiliyan Georgiev
Prof. dr Stiliyan Georgiev diplomirao je na Fakultetu za fiziku i neuronauke Univerziteta Sveti Kliment Ohridski u Sofiji. Od 2004.g. radi kao viši naučni saradnik na Institutu za neurobiologiju pri Bugarskoj akademiji nauka. Njegova oblast rada obuhvata EEG istraživanja i kognitivne nauke. Pored toga, sprovodi neuromarketing istraživanja kao deo univerzitetski odobrenih projekata i privatnih ugovora. Prof. dr Georgiev je ko-autor knjige "Efekti TV reklama na pažnju, pamćenje i obradu informacija gledalaca". Suosnivač je i direktor agencije Neuromarketing Bugarska.
E-mail: stilliyan@gmail.com
Aleksandar Milanović
Aleksandar Milanović je direktor kompanije Valicon u Srbiji, jedne od najvećih regionalnih kompanija za marketinško savetovanje i istraživanje. Specijalizovan je za konsalting na polju brend menadžmenta i brend arhitekture, sa višegodišnjim iskustvom u biznis analitici, projektima pridobijanja i zadržavanja korisnika, segmentaciji korisnika i istraživanjima oglašavanja. Poslednjih godina svoje interesovanje usmerava ka neuromarketingu i najsavremenijim istraživačkim metodama - Eye-Tracking i EEG merenjima, kroz saradnju sa odsekom za neurologiju Univerziteta u Ljubljani. U ovom domenu najviše se bavi optimizacijom reklama i postizanjem njihove maksimalne efikasnosti, na osnovu informacija o nesvesnim neurološkim reakcijama, odnosno merama pažnje i emocionalne reakcije potrošača. Govornik je na brojnim konferencijama posvećenim neuromarketingu.
dr Ivana Bjelobaba
Dr Ivana Bjelobaba rođena je 1977. godine u Beogradu. Doktorat iz oblasti neurobiologije odbranila je 2009. godine na Biološkom fakultetu, Univerziteta u Beogradu. Bavi se osnovnim istraživanjima u oblasti neuroinflamacije i neuroendokrinologije. Od 2004. godine radi na Odeljenju za neurobiologiju, Instituta za Biološka istraživanja “Siniša Stanković”, Univerziteta u Beogradu. Aktivan je član Društva za neuronauke Srbije.
MSc Marina Ančevska
MSc Marina Ančevska je direktor Centra za poslovnu psihologiju i NLP, međunarodni sertifikovani NLP trener, poslovni i lični trener. Započela je svoju karijeru kao trener za lični i profesionalni razvoj u Holandiji, gde je živela 17 godina. Godine 2007. osnovala je Centar za poslovnu psihologiju u Skoplju, kao prvi trening centar koji omogućava međunarodnu NLP sertifikaciju u Makedoniji. Tokom godina, radeći sa mnogim međunarodnim kompanijama i pojedincima kao trener, holistički terapeut i trener joge, razvila je svoj stil treninga, koji je motivišući i pokazuje poštovanje prema ljudima. Njen pristup ohrabruje ljude da naprave dugotrajne promene u svom ličnom i profesionalnom životu.
E-mail: contact@centerbpsee.com
dr Nevenka Popović Šević
Ms Nevenka Popović Šević has over 25 years of experience in marketing, applied in the sphere of non-governmental sector (Coordinator for International Cooperation in Young Researchers of Serbia), the economy (the owner and founder of Consulting and Educational agency Londis), marketing manager at the company Original) and education (BusinessAcademy & Information Technology School). Active in real business projects and education for many years.
Ms Popović Šević has obtained Master's degree in 2006 at the University of Newcastle in Australia, where she also completed postgraduate studies in marketing. She received her PhD in 2016 in the same area with the theme Ethical aspects of integrated marketing communications. Ms Popović Šević has an extensive international experience in implementation a number of professional studies in marketing and marketing communications.
Since 2008, engaged in professional academic work. She is specialist and lecturer within the subjects such as Marketing, Consumer Behavior, Services Marketing, Integrated Marketing Communications and Global Marketing. She participated in numerous professional conferences and specialized seminars.
Jelena Dragićević
Jelena Dragićević je rodjena u Knjaževcu 1990. godine. Osnovnu školu Vuk Stefanović Karadžić i Knjaževačku gimnaziju završila u Knjaževcu. Medicinski fakultet, Univerziteta u Beogradu, upisala je 2009.godine i apsolvirala juna 2016. godine. Školske 2010/2011. i školske 2011/2012. godine bila je demonstrator na predmetu Histologija i embriologija. Oktobra 2015. godine na studentskoj razmeni u Modeni (Italija) na odeljenju neurologije započela je saradnju sa dr Stefanom Melettijem.
Član je Studentske sekcije za neuronauke, Društva za neuronauke Srbije od 2014. godine i aktivno učestvuje u organizaciji Nedelje svesti o mozgu od 2015. godine kao Koordinator za klinčke neuronauke.
Pored navedenog aktivno učestvuje u organizaciji Festivala nauke.
Predmet interesovanja predstavljaju neuronauke, pre svega emocije, aleksitimija, epilepsije, spavanje EEG, NMRI i ostale tehnologije koje se koriste za istraživačke svrhe medicini kao i u neuromarketingu.
dr Dragan Kolev
Rođen je 1958. god. u selu Sjeversko (Rogatica, B i H) u porodici prosvetnih radnika. Osnovnu školu i Gimnaziju pohađao u Rogatici. Završio je Fakultet političkih nauka u Sarajevu, a na istom fakultetu pohađao posdiplomske studije i odbranio magistarski rad. Doktorirao je na Fakultetu za bezbednost u Beogradu. Radio je kao profesor u srednjoj školi, a kao asistent i predavač na Sarajevskom univerzitetu. U svojsvu načnog saradnik bio je angažovan i na Institutu za proučavanje nacionalnih odnosa u Sarajevu. Bio je direktor Narodne biblioteke u Dimitrovgradu. Kao profesor strukovnih studija radio je na Visokoj strukovnoj školi za propagandu i odnose s javnošću u Beogradu, gde je vršio i dužnost direktora. U zvanju docenta je predavao Komunikologiju i Psihološku bezbednost na Fakultetu za primenjenu psihologiju gde je obavljao i dužnost prodekana. Dražao je nastavu na posdiplomskim studijama Filozofskog fakulteta na Palama i Učiteljskog fakulteta u Tuzli.
Sada je zaposlen na Visokoj strukovnoj školi za tržišne komunikacije u Beogradu gde predaje predmete: Zaštita informacija i etika komuniciranja, Interkulturna komunikacija, Masovni mediji i javno mnenje, Politička komunikacija, Strategije oglašavanja, Diplomatija i lobiranje. Na Panevropskom univerzitetu „Aperion“ u Banja Luci kao vanredni profesor predaje Komunikologiju, Geopolitiku, Neuromarketing, Politički menadžment, Ekonomsku diplomatiju i špijunažu. Do sada je objavio preko osamdeset naučnih radova i publikacija i učestvovao na tridesetak međunarodnih naučnih skupova.
Dipl. psihol. Barbara Blažanin
Diplomirala psihologiju 2016. godine na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Trenutno se nalazi na master studijama Filozofskog fakulteta. Tokom osnovnih studija učestovala u mentorisanju studenata u okviru predmeta Psihologija individualnih razlika i Principi psiholoških testiranja, kao i na naučno-istraživačkim projektima Odeljenja za psihologiju i Instituta za psihologiju. Od 2015. godine kao istraživač saradnik učestvuje u istraživanjima laboratorije za Razvojnu psihologiju Filozofskog fakulteta. Istraživački interesi obuhvataju razvojnu psihologiju, razvojnu neuropsihologiju, socijalnu psihologiju.
U istraživačkoj agenciji MASMI nalazi se na poziciji Menadžera kvantitativnih istraživanja od marta 2016. godine. Teme projekata u kojima je učestvovala obuhvataju ispitivanje brend imidža i poznatosti brenda, studije stavova i ponašanja, ispitivanje zadovoljstva potrošača/klijenata i mystery shopping istraživanja u oblasti trgovine, informisanja i komunikacije i finansijske delatnosti. Istraživački interesi obuhvataju pozicioniranje brenda i brend menadžment, bihejvioralnu ekonomiju i neuromarketing.