Employer Branding Kurs

TRAJANJE KURSA:
jednodnevni kurs

POČETAK KURSA:
Subota, 3. decembar 2022.

PROMO CENA:
7.000 RSD

Za studente Univerziteta Metropolitan popust od 10% i polaznike u grupi koja ima 3 ili više članova

Uvodno predavanje i radionica odvijaju se u učionici R1 – Univerziteta Metropolitan u Beogradu

Sertifikat Univerziteta Metropolitan po završetku kursa

Do početka kursa:
  • Dana
  • Sati
  • Minuta
  • Sekundi

PRIJAVI SE

Employer Branding, ili brendiranje poslodavca termin je koji je prvi put zabeležen 1990. godine. Od tada do danas – postao je nezaobilazna aktivnost i deo strateškog planiranja uspešnih praksi upravljanja ljudskim resursima vodećih kompanija u svetu. Kompanije teže da razviju radno okruženje za svoje zaposlene koje je motivišuće, podsticajno, prijateljski nastrojeno, koje će svaki zaposleni prepoznati kao vrednost i kao nešto što mu je od presudne važnosti za ostanak u kompaniji, pored ekonomskog aspekta (zarade i bonusi) – koji je zapravo higijenski faktor. Employer branding je tema koja danas okupira pažnju ne samo HR stručnjaka, već i top menadžmenta i vlasnika biznisa, iz potpuno jednostavnog razloga: gotovo u svim industrijama susrećemo se sa nedostatkom kandidata, posebno onih koji imaju znanje i potencijal da naprave razliku.
 
Kako biste postali uspešan HR menadžer, neophodno je da savladate neophodne tehnike koje Employer Branding obuhvata i to prolazeći kroz ceo proces razmišljanja, od početka do kraja. Mi Vam to nudimo kroz specijalno dizajnirane radionice koje pokrivaju različite industrije. Nakon kursa bićete naoružani posebnim tehnikama i alatima kojima ćete privući i zadržati idealne zaposlene. Što je preduzeće manje, to je šteta veća, ako odaberete pogrešnog kandidata, ili uopšte ne uspete da do njih dođete – zato ne oklevajte, iako ste vlasnik male preduzetničke radnje.

Agenda

  • 10:30 – 11:00h Okupljanje i registracija učesnika
  • 11:00 – 11:05h Reč dobrodošlice
  • 11:05 – 11:40h Uvodno predavanje ’’Employer Branding: New Normal & Best Practices’’, prof. dr Milica Slijepčević
  • 11:40 – 12:00h Kafe pauza
  • 12:00 – 14:30h Radionica – rad u timovima, kreator i rukovodilac radionice dr Sonja Jovanović
  • 14:30 – 15:00h Pauza
  • 15:00 – 16:00h Sumiranje rezultata i dodela sertifikata

Koji je cilj kursa?

Cilj je da polaznici prođu ceo proces Employer Branding razmišljanja, planiranja i odlučivanja, i da kroz radionicu steknu lično iskustvo i ponesu konkretna znanja za primenu u svojoj organizaciji.

Kome je kurs namenjen?

Kurs je namenjen zaposlenima u HR sektoru, marketingu, vlasnicima malih i srednjih preduzeća, preduzetnicima i svima onima koji žele da preduprede negativne posledice pogrešnog izbora kandidata i koji žele da se prezentuju na tržištu radne snage kao poželjan poslodavac.

Benefiti nakon ovog kursa?

O employer branding-u se mnogo govori, ali retko kada imate priliku da sami promislite proces, date ideje, budete kreativni, isplanirate, jer je sticanje iskustva najbolji način učenja.
 
Kroz Employer branding radionicu, prolazimo kroz sve faze razmišljanja i kreiranja strategije za pozicioniranje brenda organizacije – kao sjajnog mesta za rad. Kroz gamifikovanu radionicu – postavljamo EVP i planiramo konkretne aktivnosti koje će nas visoko pozicionirati na listi najpoželjnijih poslodavaca. Na kreativan i potpuno drugačiji način – razmatramo uticaj naših odluka na iskustva naših kandidata i naših zaposlenih. Konačno, sa radionice izlazimo sa praktičnim iskustvom i jasnom slikom o tome gde trebamo da budemo na svom Employer branding putu.

Šta ćete naučiti?

Posao Employer Branding menadžera:

zašto je neophodna saradnja sa sektorom za marketing i top menadžmentom,
kako da radite svi zajedno, a da odgovornost ponesete Vi za to,
da li su Vaši zaposleni zaista pravi ambasadori Vaše kompanije,
kako Vašu organizaciju vide potencijalni kandidati i kako ste ocenjeni na Glassdoor-u.

Kolika je potreba tržišta za edukovanim stručnjacima iz ove oblasti?

Na tržištu je sve veća potraga za vrhunskim employer branding menadžerima jer se kompanije bore da privuku talente. Ključni resurs i ključna konkurentska prednost su zaposleni.

Šta je potrebno za uspešno pohađanje ovog kursa?

Da biste uspešno pohađali ovaj kurs, i ukoliko do sada niste imali priliku da radite na sličnim poslovima, bilo bi dobro da pročitate neke od tekstova na ovu temu, koji se nalaze na LinkedIn-u.




Želiš da zaposliš najbolje ljude?

Želiš da budeš TOP Employer?

Želiš da budeš employer branding menadžer?

PRIJAVI SE

PREDAVAČI

Sonja Jovanović
Dr Sonja Jovanović

Dr Sonja Jovanović, ekspertkinja iz oblasti HR-a, direktorka Odeljenja za ljudske resurse u kompaniji Ernst & Young (EY), odgovorna je za brojne HR procese i projekte koji se implementiraju na nivou 32 zemlje centralne, istočne i jugoistočne Evrope, uključujući: Employer Branding, socijalizaciju novozaposlenih (onboarding), regrutovanje, razvoj, trening i obuke, proces napuštanja organizacije…
 
Sonja je odgovorna i za trenutno najveći proces HR transformacije u svetu – implementaciju SAP-a u sve HR procese globalne kompanije EY.
 
Pre preuzimanja regionalne role, Sonja je rukovodila HR odeljenjem u EY-u Srbija, i bila odgovorna za EY kancelarije u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, punih 10 godina.
Pre nego što se pridružila kompaniji Ernst & Young, Sonja je bila HR direktor najveće osiguravajuće kompanije u Srbiji, gde je vodila direkciju od 30 zaposlenih. Bila je angažovana kao Office manager u kompaniji Deloitte u Beogradu – punih 9 godina, gde je, upravljajući sektorom od 20 ljudi, morala da osigura da kancelarija funkcioniše efikasno.
 
Sonja je doktorirala iz oblasti Upravljanja ljudskim resursima.
 
Održala je na stotine treninga i predavanja širom sveta.

Мilicа Sliјеpčеvić
Dr Мilicа Sliјеpčеvić

Prof. dr Milica Slijepčević, vanredni profesor, na Fakultetu za menadžment Univerziteta Metropolitan predaje upravljanje ljudskim resursima, strateški marketing i integrisane marketinške komunikacije. Ekspertkinja je za komunikacije i marketing, posvećena je razvoju struke, samorazvoju, neprekidnom radu i edukaciji. Na Fakultetu digitalnih umetnosti, modulu Modni dizajn predaje Modni marketing. Autorka je monografije “Modni marketing“ koja je od nacionalnog značaja i koja je doživela drugo izmenjeno i dopunjeno izdanje “Modni marketing, savremene tendencije“.
 
Poseduje više od dve decenije radnog iskustva u privredi, 15 godina na rukovodećim pozicijama u oblasti odnosa s javnošću i marketinga. U toku karijere višestruko je nagrađivana za doprinos u radu i za projekte koje je realizovala sa svojim timovima.
 
Osnivač je i predsednica Centra za komunikaciju Flou, autоrka je prоgrаmа FЕBS Маstеr Clаss (Flоu Еducаtiоn and Businеss Sinеrgi) čiji cilj je povezivanje akademske i biznis sfere. Učestvovala je u brojnim projektima, a dva mandata bila je član Suda časti Društva Srbije za odnose s javnošću. Član je niza domaćih i stranih stručnih organizacija.
 
Autorka je brojnih stručnih i naučnih radova. Održala je na stotine predavanja i treninga u zemlji i regionu. Detaljniju biografiju možete pogledati ovde.

PRIJAVI SE!

    Opšti podaci

    Ime i prezime *

    E-mail *

    Kako ste čuli za kurs Mind Mix kurs? *

    Adresa *

    Mesto stanovanja *

    Kontakt telefon *

    Zanimanje *

     

    Podaci o zaposlenju

    Podaci o zaposlenju*

    Kompanija/Organizacija u kojoj ste zaposleni:*

    Pozicija u kompaniji/organizaciji iz koje dolazite*

     

    Stepen obrazovanja

    Završeno prethodno obrazovanje:*

    Pun naziv poslednje završene srednjoškolske ili visokoškolske ustanove:*

     

    Kako je to izgledalo na proteklim radionicama:



     

    Kontakt

    E-mail

    info@metropolitan.ac.rs
     

    Telefon

    011 20 30 885 // 018 551 000
     

    Pitajte nas

      Ime *

      Prezime *

      E-mail *

      Postavite pitanje *