MET TALKS/ Repozicioniranje i lansiranje brenda Mont kroz omnikanal komunikaciju
27.11.2023.U okviru projekta Univerziteta Metropolitan „MET Talks“ ugostićemo Jelenu Novaković iz kompanije Sport Vision Grupa na temu Repozicioniranje i lansiranje brenda Mont kroz omnikanal komunikaciju, a moderator predavanja biće profesorka Fakulteta za menadžment Metropolitan, Nataša Đurđević.
Jelena Novaković, sa skoro 20 godina iskustva u oblasti marketinga i retaila, jedan je od nosilaca marketing i biznis strategije u kompaniji Sport Vision Grupa.
Početak njene profesionalne karijere vodio je preko medija, konkretno radijskih stanica iz nekadašnje ANEM (Asocijacija nezavisnih elektronskih medija) mreže. Tamo je stekla i svoje prvo iskustvo u prodaji i marketingu, gde je nekoliko godina obavljala funkciju rukovodioca marketinga i prodaje.
Karijeru nastavlja u kreativnoj Agenciji “Mosaic” Voje Žanetića, gde je vodila različite projekte i klijente, među kojima su: Delta Sport, SBB, Beohemija, Victoria Grupa, Banini i mnogi drugi. Logičan sled bio je prelazak na stranu klijenta, a Sport Vision kompanija bila je pravi izbor. Od Marketing koncept menadžera EXTRA SPORTS brenda u Srbiji, gde je zadatak bio postaviti standard komunikacije i brendiga za maloprodajni lanac, Jelena prelazi na funkciju Marketing koncept menadžera za Sport Vision, koji je najveći i najznačajniji maloprodajni multibrend koncept i svakako lider na tržištu Srbiji.
Širenjem kompanije i poslovanja u još 13 zemalja regiona Balkana i Evrope otvorile su se i nove mogućnosti. Jelena dolazi u Brend Experinece, gde vodi tim od skoro 20 ljudi koji se bave komunikacijom, kreiranjem sadržaja, dizajnom, produkcijom materijala za potrebe prodavnica širom Evrope, aranžiranjem i pozicioniranjem artikala u maloprodajnim objektima.
Ne propustite MET Talks, u utorak 28. novembra u 10:00h, na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu u učionici RU4, ili nam se pridružite putem ZOOM platforme!