MET TALKS/ Marketing u funkciji biznis rezultata

MET TALKS/ Marketing u funkciji biznis rezultata

14.11.2024.

U okviru projekta Univerziteta Metropolitan „MET Talks“ ugostićemo Zoranu Antić direktora marketinga u kompaniji L’Oreal na temu Marketing u funkciji biznis rezultata a moderator predavanja biće profesor Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan, Vladan Madić.

 

Na ovom gostujućem predavanju, studenti će imati priliku da kroz konkretan primer kreiranja strategije za brend Mixa – brend koji se obraća širokoj ciljnoj grupi sa specifičnim potrebama poput proizvoda za osetljivu kožu – saznaju kako marketing može da stvori nove prilike i doprinese postizanju značajnih rezultata za poslovanje. Takođe, predavanje će im pružiti uvid u nove kanale komunikacije u marketing mixu, koji danas imaju sve veći uticaj na potrošače u poređenju sa tradicionalnim metodama.

 

Zorana Antić ima dugogodišnje iskustvo u sektoru marketinga koje je stekla radeći za internacionalne i domaće kompanije (L’Oreal, PepsiCo, Bambi, Jaffa Crvenka…) gde je uspešno vodila marketing timove i renomirane brendove (L’Oreal Paris, Giorgio Armani, Chipsy, Doritos, Jaffa Cakes, Plazma i druge). Završila je master studije iz oblasti prodaje i marketinga (Univerzitet Singidunum). Za sebe kaže da je zaljubljenik u marketing zbog čega je svoju karijeru započela još tokom osnovnih studija gde je u svojoj 21oj godini ušla u svet marketinga, kroz kompaniju Jaffa Crvenka kao pripravnik u sektoru marketinga. Smatra da ima jako zanimljiv karijerni put – od domaće kompanije do internacionalnog sistema, od prvog posla u rodnom gradu Beogradu do internacionalne karijere u Hrvatskoj nakon čega se vratila u Beograd. Trenutno radi na poziciji Direktora marketinga u kompaniji L’Oreal i odgovorna je za portfolio proizvoda za negu kože lica i tela za region od 9 tržišta.

 

Ne propustite MET Talks, u sredu 11. decembra u 13:15h, na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu u učionici U4

 

PRIJAVITE SE

    Ime i prezime*

    E-mail adresa*

    Zanimanje