MET TALKS/ Marketing na društvenim mrežama i influenserski marketing
20.11.2023.U okviru projekta Univerziteta Metropolitan „MET Talks“ ugostićemo Tamaru Krsmanović koja je Social Media Manager u kompaniji B2B Digital i influenser, a moderator predavanja biće profesor Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan, Miloš Stojanović.
Tamara Krsmanović nakon završene Gimnazije u Raški (društveno jezički smer) upisuje Pravni fakultet na Univerzitetu u Beogradu, sa željom da se jednog dana uspešno bavi politikom. U međuvremenu Tamara se zaljubljuje u šminkanje i pokreće svoj blog 2016. godine. Tada ulazi u svet influens marketinga, u kom je i dan danas. S obzirom na to da je Instagram doživeo ekspanziju Tamara kreće da radi u jednoj manjoj marketinškoj agenciji kao fotograf i tada se po prvi susreće sa radom na razvoju brendova i njihovom predstavljanju u online svetu. Nakon toga, ona upisuje Digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikacije 2018. godine, gde je i bila u marketing timu dve godine, a u januaru 2019. otvara svoju firmu B2B Digital i ulazi u preduzetničke vode. Danas u timu ima njih petoro i svi zajedno pokrivaju gotovo sve usluge digitalnog marketinga, od vođenja društvenih mreža, Facebook i Google oglašavanja do osmišljavanja influens kampanja za brendove.. Veći brendovi na kojima trenutno rade su Pez, Chupa Chups, Fishermen’s Friends, Mentos, Ibiza Runners – dostava hrane na Ibizi koja je uspela da zatvori gotovo svu konkurenciju. Takođe, veoma su ponosni i na projekte koji su iza njih:
- Marketing za Voulez-Vous – sjajno iskustvo i odlična podloga za klijente koji se bave ugostiteljstvom
- Izdavačka kuća Geopoetika – knjiga Sergeja Trifunovića ,,Stovarište“ koja ima dvanaest izdanja
- Velike nagradne igre za brendove na kojim trenutno rade
- Influens kampanja za klijenta Online kozmetika By LECO
Vidimo se u utorak, 21. novembra u 12:00h na Univerzitetu Metropolitan u Nišu u kreativnom centru, ili nam se pridružite putem ZOOM platforme!