MET TALKS/ Kako postati brend u 21. veku
7.11.2024.U okviru projekta Univerziteta Metropolitan „MET Talks“ ugostićemo Vladimira Trifunovića iz FCB AFIRMA kompanije na temu Kako postati brend u 21. Veku a moderator predavanja biće profesorka Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan, Snežana Mijailović.
Vladimir Trifunović, pripadnik druge generacije akademski obrazovanih komunikologa u Srbiji, diplomirao je komunikologiju na Fakultetu za medije i komunikacije (FMK). Svoje iskustvo u digitalnim medijima započeo je sa pojavom prvih društvenih mreža, a već tri godine aktivan je član tima FCB AFIRMA. Radio je sa klijentima poput Chupa Chupsa, Fisherman’s Friend-a, Mentosa, PEZ-a, Olitalia-e, Banqup-a, JTI-a, MLILY-a i mnogih drugih. U slobodno vreme vodi „Dijalog“ podcast, gde razgovara o raznim temama sa različitim gostima.
FCB AFIRMA već više od 25 godina pruža ATL, BTL, digitalne, PR, produkcijske i strateške usluge velikom broju domaćih i stranih klijenata. Deo su globalne FCB mreže koja već 140 godina menja način na koji brendovi pronalaze put do potrošača. FCB AFIRMA do sada je pružala regionalnu podršku vodećim svetskim brendovima kao što su Beiersdorf, Nivea, Telenor, Grand Kafa, Oreo, BKT, JTI, NIS Petrol, Pernod Ricard i mnogi drugi.
Ne propustite MET Talks, u ponedeljak 18. novembra u 17h, na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu u učionici U1