MET TALKS/ IKEA: Kako bogovi marketinga kreiraju svoj kontent?

MET TALKS/ IKEA: Kako bogovi marketinga kreiraju svoj kontent?

1.11.2024.

U okviru projekta Univerziteta Metropolitan „MET Talks“ ugostićemo Anđelu Mladenović, Sales team leader-a u kompaniji IKEA na temu IKEA: Kako bogovi marketinga kreiraju svoj kontent?, a moderator predavanja biće profesor Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan, Miloš Stojanović.

 

Anđela Mladenović će na predavanju govoriti o sadržaju koji kreira kompanija IKEA za digitalne platforme, a naročito će pažnju usmeriti na Realtime marketing ove kompanije. Kroz brojne primere iz iskustva, koje je stekla u kompaniji, Anđela će nas uputiti u to koji su trendovi u kreiranju sadržaja i zašto se IKEA smatra bogom marketinga, kada je kreiranje kvalitetnog sadržaja za digitalnu komunikaciju sa korisnicima u pitanju.

 

Anđela je svoju karijeru počela kroz program Commercial trainee, koji je podrazumevao rotaciju kroz sve komercijalne sektore kompanije IKEA u periodu od 12 meseci, nakon čega je uspešno vodila projekat u okviru sales-a i zatim postala tim lider tri prodajna odeljenja. Program joj je omogućio da upozna srž biznisa i to iskoristi za dalji razvoj karijere u kompaniji IKEA.

 

Naš gost je istovremeno i naš ponos, jer je Anđela diplomirala na Univerzitetu Metropolitan, a potom stečeno znanje iskoristila da dođe do prakse, a potom i stalnog zaposlenja u kompaniji IKEA.

 

Ne propustite MET Talks, u utorak 05. novembra u 11:00h, na Univerzitetu Metropolitan u Nišu u Kreativnom centru!

 

PRIJAVITE SE

    Ime i prezime*

    E-mail adresa*

    Zanimanje