MET TALKS/ Ako marketing nije digitalan, on i ne postoji

MET TALKS/ Ako marketing nije digitalan, on i ne postoji

27.03.2024.

U okviru projekta Univerziteta Metropolitan „MET Talks“ ugostićemo Nikolu Mladenovića jednog od osnivača marketinške agencije Lobohouse na temu Ako marketing nije digitalan, on i ne postoji, a moderator predavanja biće profesor Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan, Miloš Stojanović.

 

Nikola Mladenović će na predavanju govoriti o tome kako marketinške agencije rade sa klijentima, kako kreiraju strategije I kampanje za njih, šta je sve bitno da bi neka strategija na digitalnim platformama bila uspešna, o kreiranju materijala, tonu komunikacije, segmentiranju i prilagođavanju marketing strategije na pojedinačnim digitalnim kanalima komunikacije.

 

Nikola Mladenović je stručnjak u oblasti  razvoja poslovanja na internet, specijalista za SEO i SEM, I konsultant za Digitalni Marketing. Poseduje obimno iskustvo u upravljanju projektima i timovima u različitim industrijama, kako van zemlje, tako i u Republici Srbiji. Iza sebe ima preko 150 projekata koji obuhvataju strategije i implementaciju internet marketinga, strategiju i razvoj brenda, SEO, SEM, web rešenja, copywriting, upravljanje sadržajem, web dizajn, UI&UX i brojne druge.

 

Ne propustite MET Talks, u ponedeljak 8. aprila u 15:00h, na Univerzitetu Metropolitan u Nišu u Kreativnom centru!