Promocija knjige „Digitalne komunikacije: upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri“, na  Sajmu knjiga u Nišu

Promocija knjige „Digitalne komunikacije: upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri“, na Sajmu knjiga u Nišu

28.11.2024.

Univerzitet Metropolitan i Akademska knjiga sa ponosom vas pozivaju na promociju knjige „Digitalne komunikacije: upravljanje, marketinške strategije i praktični primeri“, autora dr Tamare Vučenović i dr Miloša Stojanovića, profesora sa Univerziteta Metropolitan, na Sajmu knjiga u Nišu 30. novembra u 18h! ( Hala Čair) Ovaj događaj biće jedinstvena prilika da se upoznate sa najnovijim trendovima u digitalnom svetu, praktičnim primerima i inspirativnim pričama koje oblikuju komunikaciju na digitalnim kanalima.

 

O knjizi:

 

Knjiga nudi dubok uvid u savremene strategije digitalne komunikacije, upravljanje online prisustvom, kao i efikasne marketinške tehnike koje se primenjuju u digitalnom okruženju. Osim teorijskog okvira, autori pružaju i konkretne primere iz prakse, koji čine ovo delo korisnim i relevantnim za studente, stručnjake i sve zainteresovane za ovu oblast.

 

Program promocije:

 

Na promociji će pored autora, učestvovati i stručnjaci koji će detaljno razmotriti značaj ove knjige:

 

  • dr Ivana Božić Miljković, moderator događaja, koja će osvetliti važnost ove knjige za stručnu i akademsku zajednicu, kao i njen doprinos u oblasti digitalnih komunikacija.
  • Nikola Mladenović, vlasnik marketinške agencije Lobohouse iz Niša, podeliće svoja iskustva i uvide iz prakse, govoreći o tome kako se principi iz knjige mogu primeniti u realnom svetu i kako unapređuju poslovanje u digitalnom okruženju.

Knjiga i njeno priznanje:

 

Knjiga „Digitalne komunikacije“ je izdata u suizdavaštvu Akademske knjige i Univerziteta Metropolitan, što je dodatno potvrda njenog kvaliteta i vrednosti. Autori su za ovaj rad nagrađeni Plaketom Društva za informatiku Srbije, kao priznanje za izuzetan doprinos informatickoj zajednici.

 

Za koga je knjiga?

 

Ovaj događaj je savršen za studente, profesionalce i sve koji se interesuju za digitalni marketing i komunikaciju. Bilo da ste početnik ili iskusan stručnjak, promocija vam pruža priliku da saznate više o ključnim temama u digitalnoj komunikaciji, istražite nove marketinške trendove, i postavite pitanja autorima i učesnicima.

 

Ne propustite priliku da se upoznate sa najnovijim trendovima i inspirativnim pričama koje oblikuju digitalnu komunikaciju!

 

Radujemo se vašem dolasku i zajedničkom istraživanju pravca u kojem se razvijaju digitalne komunikacije!