MET TALKS/ Content marketing kao strateško oružje – Iskustva brenda Polovni automobili
14.11.2024.U okviru projekta Univerziteta Metropolitan „MET Talks“ ugostićemo Sanju Radovanović Head of Marketing and PR u Polovnim automobilima na temu Content marketing kao strateško oružje – Iskustva brenda Polovni automobili a moderator predavanja biće profesorka Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan, Nataša Đurđević.
Sanja Radovanović, će vas uvesti u svet content marketinga i otkriti kako strateški pristup kreiranju i plasiranju sadržaja pomaže u izgradnji brenda.
Na konkretnim primerima saznajte:
- Koji su ključni tipovi i formati sadržaja i kako ih uspešno kreirati?
- Koje su prednosti i izazovi content marketinga u poređenju sa tradicionalnim oglašavanjem?
- Koliko su važne zajednice na društvenim mrežama i kako merimo njihov efekat?
- Kako sadržaj postaje moćan alat za izgradnju poverenja i prepoznatljivosti brenda?
- Šta je inspirisalo Polovnjake da godinama ulažu u humorističku YouTube seriju i kako je ona postala deo jedinstvene priče brenda?
Otkrijte kako je brend Polovni automobili, poznat i voljen širom Balkana, izgradio svoj identitet kroz moć sadržaja i posvećenost zajednici.
Sanja Radovanović diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, smer Marketing. Njena prirodna radoznalost i strast prema marketingu oblikovali su dinamičnu karijeru kroz različite industrije – od sveta zabave, filma i bioskopa, preko zdravstva, pa sve do Inspira grupe i najvećeg digitalnog auto-oglasnika u Srbiji, polovniautomobili.com, gde danas vodi odeljenje Marketinga i PR-a.
Rad na digitalnom proizvodu omogućio joj je da ostane u toku sa savremenim trendovima, a posebno uživa u vođenju brenda koji mnogi s ljubavlju nazivaju „društvenom mrežom za muškarce“. Izuzetno je ponosna na to što su „Polovnjaci“ stvorili poseban duh i jedinstvenu subkulturu u digitalnom prostoru Balkana, prepoznatljivu i voljenu od strane miliona korisnika. Pored profesionalnog angažmana, ponosni je član udruženja IAA Serbia, rado daje doprinos struci kroz deljenje dobrih praksi sa kolegama, kao i kroz angažman u ulozi žirija na prestižnim advertising festivalima u Srbiji, kao što su UEPS i Effie Awards.
Ne propustite MET Talks, u ponedeljak 18. novembra u 15:30h, na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu u učionici U1