MET TALKS / održano predavanje „ Ako marketing nije digitalan, on i ne postoji”
10.04.2024.Gostujuće predavanje Nikole Mladenovića održano je u ponedeljak, 8. aprila na Univerzitetu Metropolitan u Nišu. Događaj je uspešno održan u okviru projekta MET Talks i okupio je brojne zainteresovane studente.
Na gostujućem predavanju studenti su imali priliku da slušaju o različitim aspektima digitalnog marketinga. Nikola Mladenović je govorio o tome kako marketinške agencije sarađuju sa klijentima, kako kreiraju strategije i kampanje prilagođene digitalnim platformama, te šta je ključno za uspeh ovih strategija. Takođe, studenti su mogli da slušaju više o kreiranju materijala, tonu komunikacije, segmentiranju ciljne grupe i prilagođavanju marketing strategije na različitim digitalnim kanalima komunikacije.
Sa preko 150 projekata iza sebe, Nikola Mladenović je podelio svoje znanje o strategijama internet marketinga, razvoju brenda, upravljanju sadržajem, web dizajnu i drugim oblastima koje su važne za uspešno poslovanje na digitalnom tržištu.
Moderator gostujućeg predavanja bio je profesor Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan, Miloš Stojanović.
Ovo predavanje predstavlja samo jedan od mnogih inspirativnih događaja koje Univerzitet Metropolitan organizuje. Ostajemo posvećeni u pružanju znanja i inspiracije za vašu profesionalnu budućnost, i nastavljamo da organizujemo događaje koji će obogatiti vaše obrazovanje.
Hvala vam što ste bili deo ovog događaja, i nastavite da pratite naše najnovije vesti kako biste ostali u toku sa svim aktuelnostima na Univerzitetu Metropolitan.