MET TALKS/ Medijska strategija
9.04.2024.U okviru projekta Univerziteta Metropolitan „MET Talks“ ugostićemo Dejana Živanovića direktorka strategije u kompaniji Media House, na temu Medijska strategija, a moderator predavanja biće profesor Fakulteta za menadžment Univerziteta Metropolitan, Vladan Madić.
Dejan Živanović će na gostujućem predavanju govoriti o ključnim elementima i procesu izrade medijske strategije. Takođe, Nemanja će objasniti analizu brenda i okruženja, potrošača, ciljne grupe i konkurencije. Posebna pažnja biće posvećena definisanju medijskog miksa, medijske taktike i šta je potrebno uraditi kako bi se uspešno realizovala medijska strategija, kao i kako se meri uspešnost i rezultati.
Dejan Živanović se neplanirano našao u svetu medija i brendova i u tom svetu pliva više od 20 godina. Medijsku karijeru je započeo 2002. u agenciji za istraživanje gledanosti televizije, a od 2007. pa do danas radi u nekoliko medijskih agencija. Tokom ovog perioda je radio na pozicijama od Research Manager-a, Media Planner-a, preko Account Manager-a, a danas je Strategy Director u agenciji Media House. Imao je priliku da radi sa mnogim klijentima: A1, Raiffeisen, Mondelez, Apatinska pivara, Glovo, Philps, Atlantic Grupa, Heineken, NLB, Neoplanta, Yettel..
Ne propustite MET Talks, u utorak 16. aprila u 9:45h, na Univerzitetu Metropolitan u Beogradu u učionici U3