Kreativnost, dizajnersko razmišljanje za nedizajnere (Design Thinking) i predstavljanje projektnog zadatka za polaznike koji predstavljaju zadatak na Modulu 5.
MODUL 2.
Analiza situacije (PESTLE, SWOT, TOWS, kao i Canvas poslovni model) i Change Management
Strategija plavog okeana, reinovacioni radar, poslovni modeli
MODUL 5.
Predstavljanje PROJEKTNOG ZADATKA – sertifikacija
Šta ćete naučiti?
Otkrijte teme koje transformišu biznis i dobićete odgovore na ključna pitanja! Naša radionica razmatra esencijalne teme koje oblikuju savremeno poslovanje, pružajući odgovore koji će vašu kompaniju podići na viši nivo uspeha.
Uticanje promena: Kako promene utiču na nas? Istaknite se u anticipaciji, dizajniranju i implementaciji promena. Identifikujte prostore za unapređenje i preuzmite kontrolu nad transformacijom.
Strateška vizija: Gde se nalazimo danas i kuda težimo? Osvrnite se na današnju poziciju vašeg biznisa, identifikujte prilike za održiv rast i preduzmite korake ka izgradnji održivog biznisa.
Inovacije kroz Canvas Model: Kako transformisati sliku biznisa? Razmislite o devet ključnih blokova Canvas biznis modela za inovaciju i postizanje konkurentske prednosti.
Upravljanje promenama: Zašto, kada i kako upravljati promenama? Razvijte veštine upravljanja promenama, istražujući alate i tehnike koji će vam pomoći da uspešno vodite svoju ekipu kroz transformaciju.
Reinovacija i strategija plavog okeana: Gde pronaći prostor za izuzetak i uspeh na tržištu? Otkrijte strategiju plavog okeana kako biste identifikovali neistražene tržišne segmente i stvorili svoj jedinstveni put ka uspehu.
Digitalna prodaja: Kako ostvarivati prodaju u digitalnom okruženju? Razvijte strategije za uspeh u savremenom digitalnom pejzažu i ovladajte veštinama koje će vam omogućiti da dominirate online tržištem.
Optimizacija poslovnih modela: Koji poslovni modeli najbolje odgovaraju vašoj firmi u dinamičnom okruženju? Pregledajte 30 poslovnih modela i identifikujte one koji će podstaknuti rast i prilagoditi se trendovima.
PREDAVAČI
Prof. dr Tatjana Mamula Nikolić
Prof. dr Tatjana Mamula Nikolić je vanredni profesor na Fakultetu za menadžment Univerziteta Metropolitan gde radi od 2013. godine. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu a magistrirala i doktorirala na FON-u na Univerzitetu u Beogradu 2007. sa tezom: “Implementacija indikatora marketinške metrike za evaluaciju brenda/robne marke i usluga”. Od 2018. godine Tatjana je PCC sertifikovani coach od strane International Coaching Federation. U 2017. Tatjana je stekla sertifikate NLP Business Trainer, CEFE trener, PCM coach kao i Points of You train of trainers.
Objavila je preko 50 stručnih radova a oblasti istraživanja su merenje vrednosti brenda, donošenje odluka, ponašanje potrošača, ponašanje lidera, ponašanje Y i Z generacije, milenijalsi na radnom mestu, istraživanje unapređenja zapošljavanja osoba sa invaliditetom, mladi i primena digitalizacije, Canvas poslovni model i drugi modeli, reinovacija poslovanja i druge menadžerske i liderske teme.
Tatjana je član mnogih strukovnih udruženja kao što su ICF, Udruženja poslovnih žena i Unije poslodavaca Srbije.
Doc. dr Nataša Đurđević
Marketing profesionalac, poslovni lider i edukator sa gotovo tri decenije iskustva u oblastima marketinga, strateških marketing istraživanja, strateškog planiranja, brend menadžmenta, komercijalnog i operativnog upravljanja u FMCG industriji. Doktorirala je 2022. na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu (master status) na smeru marketing 1993.
Započela karijeru u agenciji Mark-Plan, a kasnije je radila i u agenciji Publicis kao direktor strateškog planiranja. U kompaniji Coca-Cola provela 24 godine do 2021.. Od 2021. je u ESEM poslovnoj školi kao član Izvršnog odbora, predavač i mentor. Član je srpskog ogranka IAA od 2011. i njegov predsednik 2011-2013. godine. Od 2023. član Upravnog odbora asocijacije. Predsednik je i žirija Effie Awards Serbia od 2022, a član Organizacionog odbora ovog takmičenja od 2017-2021.
Dobitnik je Mark Awards 2021. specijalnog priznanja za lični doprinos razvoju marketinške struke.
Prof. dr Ana Bovan
Ana B. Bovan je dekan Biznis škole ESEM i profesor u oblasti liderstva, strategije, upravljanje promenama i lobiranja na Univerzitetu Metropolitan. Akademsko iskustvo prof. Bovan obuhvata funkciju dekana Fakulteta za menadžment i gostujućeg profesora na biznis školi WIBS u Parizu. Doktorirala je iz oblasti ekonomske diplomatija nakon sticanja diplome na Pravnom fakultetu Univerzitetu u Beogradu. Njeno višedecenijsko poslovno iskustvo uključuje poziciju predsednika CEDEF; generalnog direktora Bovan Consulting; izvršnog direktora Mobilne Telekomunikacije MOBTEL 063; direktora razvoja za EMEA u USA Glenayre Technologies, Holandija; strateškog savetnika za javne politike i spoljne poslove za SAD i Rusiju u ICN Pharmaceuticals. Savetovala je kompanije sa liste Fortune 500 kao što su British American Tobacco, Actavis, Schneider Electric, Lafarge, Holcim, Deutsche Telekom i brojne u regionu JIE. Osnivač je Društva lobista Srbije i njegov prvi predsednik, kao i Srpske asocijacije menadžera gde je bila potpredsednik. Član je Konfederacije lobista Evrope PACE, Brisel. Dobitnik je brojnih poslovnih priznanja, uključujući Povelju „Kapetan Miša Anastasijević“.
Osnažite vašu organizaciju protiv sindroma Titanika: Naučite iz grešaka prošlosti!
Svi smo čuli priču o Titaniku, ogromnom prekookeanskom brodu čija sudbina služi kao opomena. Titanik je smatran nedodirljivim, nesalomivim i nepotopivim. No, ta arogancija, nedostatak budnosti i odsustvo pripreme za potencijalne izazove doveli su do katastrofe. Titanik je postao sinonim za organizacije koje padaju zbog prevelike samouverenosti, vezanosti za prošli uspeh ili nemogućnosti prilagođavanja novoj stvarnosti.
Današnji sindrom Titanika: Ovaj sindrom predstavlja stvarnost organizacija koje se suočavaju sa izazovima. Arogancija, preterana vezanost za prošli uspeh i nesposobnost prilagođavanja novim realnostima (digitalna transformacija, ponašanje nove generacije, finansijske i demografske krize) vode ka vlastitom propadanju. Sindrom Titanika već je potopio mnoge kompanije.
Rešenje: Stalna ponovna reinovacija: U turbulentnim vremenima, organizacije moraju stalno preispitivati svoje slabosti kako bi izbegle sudbinu Titanika. Kao u medicini, dijagnoza je ključna. Poslovna dijagnoza postaje sve važnija u menadžmentu, jer kao i u medicini, izdavanje „recepta“ bez tačne dijagnoze može biti pogrešno. Čak i na malim tržištima, nova tehnologija ili društvene promene mogu dramatično uticati na potražnju za proizvodima ili uslugama.
Naučite iz grešaka prošlosti i ojačajte vašu organizaciju za budućnost!
Ulaganje u poslovnu dijagnozu i stalnu reinovaciju ključno je za preživljavanje i uspeh u dinamičnom poslovnom okruženju. Nemojte dozvoliti da vaša organizacija postane još jedna žrtva sindroma Titanika – budite proaktivni, prilagodljivi i spremni na promene.
Vaša budućnost je u vašim rukama!
Naučite kako da se nosite sa promenama, razvijete efikasne strategije za rast vašeg poslovanja i prevaziđete prepreke na putu ka uspehu.
Kolačići
Ovaj sajt koristi kolačiće. Kolačići su mali tekstualni fajlovi koji se šalju i čuvaju na vašem uređaju (mobilni telefon, računar, tablet ili drugi uređaj za pristup internetu) svaki put kada posetite veb sajt. Kolačići su korisni jer dozvoljavaju veb sajtu da prepozna uređaj korisnika i učini korisničko iskustvo efikasnijim.
Kontakt forme
Kada nas kontaktirate putem kontakt forme, mi prikupljamo Vaše podatke o ličnosti kako bismo odgovorili na Vaš upit. Pravni osnov za ovu vrstu obrade je naš legitimni interes da odgovorimo na Vaš upit. Vi nemate zakonsku obavezu da nam dostavite navedene podatke, ali bez njih nećemo biti u mogućnosti da Vam pružimo odgovarajući odgovor ili uslugu.