Iskusan marketing profesionalac, poslovni lider i edukator sa gotovo tri decenije iskustva u oblastima marketinga, strateških marketing istraživanja, strateškog planiranja, brend menadžmenta, komercijalnog i operativnog upravljanja u FMCG industriji. Posvećena stalnom učenju, razvoju i deljenju znanja.
Doktorirala 2022. na Fakultetu organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, studijski program Informacioni sistemi i kvantitativni menadžment, izborno područje Elektronsko poslovanje. Diplomirala na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu (master status) na smeru marketinga 1993.
Započela karijeru u agenciji Mark-Plan, a kasnije radila i u agenciji Publicis kao direktor strateškog planiranja. U kompaniji Coca-Cola provela 24 godine do 2021. Obavljala različite poslove u okviru kompanije, od marketing istraživanja, strateškog planiranja, brend menadžmenta za čitav portfolio brendova kompanije, vodjenja operacija, shopper marketing i komercijalne strategije za teritoriju centralne i istočne Evrope. Od 2021. u ESEM poslovnoj školi kao član Izvršnog odbora, predavač i mentor. Od 2022. docent na Univerzitetu Metropolitan.
Član srpskog ogranka IAA od 2011. i njegov predsednik 2011-2013. godine. Od 2023. član Upravnog odbora asocijacije.
Predsednik žirija Effie Awards Serbia od 2022, a član Organizacionog odbora ovog takmičenja od 2017-2021.
Dobitnik Mark Awards 2021 specijalnog priznanja za lični doprinos razvoju marketinške struke.