Rođena u Beogradu 1994. godine u kom završava Zemunsku gimnaziju i osnovne studije na Fakultetu za menadžment Univerziteta Metropolitan, modul Biznis i marketing sa prosekom 9,68. Tokom studija primala je stipendiju fakulteta kao jedan od najboljih studenata generacije. Nastavlja školovanje kroz master program na Fakultetu organizacionih nauka, smer Marketing menadžment i odnosi s javnošću, sa prosekom 9,85. Područje istražvanja i tema master (završnog) rada, na kome je, potom, diplomirala je „Razvoj lobističkih aktivnosti u okviru antikorupcijske metodologije“ sa ocenom 10. U zvanje saradnika u nastavi na Univerzitetu Metropolitan, Fakultetu za menadžment je od 2021. godine.
Uporedo sa studijama usavršavala se i na poslovnom planu, smatrajući da je veoma važno imati i radno iskustvo u oblasti marketinga, biznisa i medija.
Radno iskustvo otpočela je u poznatoj srpskoj kompaniji, 2013. godine gde je jedan od osnovnih zadataka bio unapređenje prodaje i istraživanje potreba tržišta za tu firmu. Jednom mesečno je prisustvovala sastancima na kojima je izlagala uspehe i prezentovala predloge za poboljšanje procesa rada u ovim oblastima.
Tokom letnjih sezona 2013 – 2016. godine vodila je marketing i bila menadžerka za lokal Pura Vida na Adi Ciganliji u Beogradu, gde se bavila organizacijom aktivnosti, kadrova i upravljala kampanjama za povećanje profita lokala. Lista neophodnih namirnica, baze podataka i pravljenje liste smena bile su nedeljne aktivnosti tokom rada u ovom lokalu.
Od 2016 – 2017. godine radno iskustvo je sticala u kompaniji Jake Vitamincandy gde je vodila tim od 15 ljudi za unapređenje impulsivne prodaje. Osnovni zadaci su bili organizacija prodaje po maloprodajnim objektima, praćenje i merenje rezultata i održavanje sastanaka radi utvrđivanja uspeha tima. Njen tim je bio najuspešniji i postigao najveću prodaju po svakom kvartalnom periodu.
Od 2017 – 2018. godine imala je plaćeno stražiranje u švajcarskoj start-up kompaniji Global Neo GmbH, gde je imala priliku da direktno radi u marketing sektoru i upravlja kampanjama na društvenim mrežama. U ovom periodu uspešno je realizovala više od 50 sastanaka sa poslovnim partnerima iz oblasti mode, sporta i šou biznisa.
Od 2018 – 2020. godine je bila angažovana kao konsultant brend menadžera u švajcarskoj kompaniji Delphin Amazonia GmbH, gde je radila na izgradnji novih brendova iz portfolija kompanije. Posao je bio usmeren na strategiji pozicioniranja brendova i targetiranju ciljne grupe kako na društvenim medijima, tako i u tradicionalnim medijima. Učestvovala je u kreiranju kampanja za spomenutu kompaniju sa akcentom na inovativnom pristupu i kreativnošću.
Poseduje znanje i veštine iz programa poput Adobe Photoshop-a, Adobe Illustrator-a, Microsoft box-a, iWork boxa kao i visoka znanja iz oblasti fotografij