Kurs EMPLOYER BRANDING – GAME BOARD na Univerzitetu Metropolitan
6.10.2020.Na Univerzitetu Metropolitan u subotu, 14. novembra 2020. godine, biće organizovan jednodnevni kurs Employer Branding – Game Board, koji će održati eminentni predavači iz ove oblasti – dr Sonja Jovanović, direktorka Odeljenja za ljudske resurse u kompaniji Ernst & Young (EY) i prof. dr Milica Slijepčević, vanredni profesor na Fakultetu za menadžment Univerziteta Metropolitan.
Employer Branding ili brendiranje poslodavca termin je koji je prvi put zabeležen 1990. godine, od tada do danas – postao je nezaobilazna aktivnost i deo strateškog planiranja uspešnih praksi upravljanja ljudskim resursima vodećih kompanija u svetu. Employer Branding – Game Board je idealna prilika za sve zainteresovane iz oblasti marketinga, ljudskih resursa, preduzetništva da zajedno sa svojim timom za zamišljenu kompaniju odrede target grupu kandidata, kreiraju EVP (employer value preposition), osmisle employer branding strategiju i aktivnosti, pripreme budžet, izmere rezultate.
Cilj kursa je da polaznici prođu kroz ceo proces Employer Branding razmišljanja, planiranja i odlučivanja, i da kroz radionicu steknu lično iskustvo i ponesu konkretna znanja za primenu u svojoj organizaciji. Kurs je namenjen zaposlenima u HR sektoru, marketingu, vlasnicima malih i srednjih preduzeća, preduzetnicima i svima onima koji žele da preduprede negativne posledice pogrešnog izbora kandidata i koji žele da se prezentuju na tržištu radne snage kao poželjan poslodavac.
Više informacija o kursu možete pronaći na sledećem linku:
www.metropolitan.ac.rs/employer-branding-game-board/