Gostujuće predavanje i pričaonica: „BRAND PASSION: koje smo brendove voleli, a koje ćemo voleti i više?“ – Nataša Pavlović Bujas managing direktor Blumen Group

Gostujuće predavanje i pričaonica: „BRAND PASSION: koje smo brendove voleli, a koje ćemo voleti i više?“ – Nataša Pavlović Bujas managing direktor Blumen Group

23.04.2020.

U okviru Fakulteta za menadžment i predmeta Brand menadžment kod profesorke dr Tatjane Mamule, studenti Univerziteta Metropolitan će imati priliku da prisustvuju gostujućem online predavanju i pričaonici – BRAND PASSION: koje smo brendove voleli, a koje ćemo voleti i više?, a koju će voditi marketinški stručnjak Nataša Pavlović Bujas, direktorka i vlasnica Blumen group.

 

Gostujuće predavanje je zakazano za ponedeljak, 4. maj 2020. godine sa početkom od 12:30h, preko Zoom platforme i sledećeg linka: https://us04web.zoom.us/j/72341555393.

 

Studenti će imati priliku da se u okviru online gostujućeg predavanja upoznaju sa radom stručnjaka iz oblasti marketinga, sa višegodišnjim iskustvom kao što je Nataša Pavlović Bujas i čuju priče o brendovima, koje su kako Nataša navodi – uvek obojene emocijama, kako dok o njima pričamo, tako i dok ih pratimo, konzumiramo i preporučujemo drugima. Bilo da su pozitivne ili negativne, brendovi umeju ponekad i da nas naljute, a emocije nas navode i na akcije. A da li nam brendovi uzvraćaju ljubav i šta oni čine za nas? Naša strast prema brendovima je visoko cenjena socijalna i finansijska valuta brenda, koja za sam brend može biti presudna u teškim ekonomskim vremenima, kao što je vreme u kome danas živimo. Šta onda u kriznim vremenima sa ovim svojim valutama rade pametni brendovi – oni koji znaju da je ljubav dvosmeran proces? Koje ćemo brendove voleti još i više kada kriza prođe?

 

Nataša Pavlović Bujas je radoznali istraživač i neumorni realizator, strastveno obuzeta bihevioralnom naukom i bihevioralnom ekonomijom.  Diplomirala je na Hemijskom fakultetu Univerziteta u Beogradu, ali je uspešnu akademsku karijeru veoma brzo zamenila preduzetničkim životom – osnivajući Blumen group, jednu od prvih agencija na ovim prostorima, duže od dve decenije specijalizovanu za integrisane komunikacije i tržišno pozicioniranje. Nataša zastupa i zalaže se za veću prisutnost sofisticiranog ženskog principa u razvoju poslovanja, što je rezultovalo i time da bude prva žena u Predsedništvu Unije poslodavaca Srbije. Njena ekspertiza u komunikacijama, marketing i PR kampanjama i poslovnom savetovanju donela joj je najznačajnija nacionalna i međunarodna priznanja kao što su „IPRA Golden World Award“ i „IPRA Grand Prize“, ali i specijalno priznanje Društva Srbije za odnose s javnošu za doprinos razvoju struke u Srbiji. Član je brojnih  profesionalnih asocijacija u zemlji i svetu, kao i Stručnog žirija  i Upravnog odbora Međunarodne asocijacije za odnose s javnošću.

 

Ne propustite priliku da budete deo ovog nesvakidašnjeg, zanimljivog i poučnog online druženja sa Natašom Pavlović Bujas, koja sebe opisuje kao – Creative thinker. Problem solver. Business coach. Communication Expert. Mom non-stop. I koja je uspela da jednu od najstarijih agencija na našim prostorima za integrisane komunikacije i odnose s javnošću, međunarodne reputacije i široke mreže profesionalnih kontakata u svetu – Blumen group uspešno vodi sa 20 + godina rada, iskustva i usavršavanja, 70 + klijenata i 25 + nacionalnih i međunarodnih priznanja.

 

PRISTUP NA LINK za gostujuće predavanje i pričaonicu: „BRAND PASSION: koje smo brendove voleli, a koje ćemo voleti i više?“
 
https://us04web.zoom.us/j/72341555393