Modni marketing, savremene tendencije – nova knjiga profesorke Slijepčević oduševila sve prisutne u SC Ušće

Modni marketing, savremene tendencije – nova knjiga profesorke Slijepčević oduševila sve prisutne u SC Ušće

11.06.2019.

Nakon predstavljanja nove knjige profesorke Fakulteta za menadžment i Fakulteta digitalnih umetnosti Univerziteta Metropolitan, dr Milice Slijepčević – Modni marketing, savremene tendencije, prvog dana festivala knjige FESK „Pazi šta čitaš” u sali Kombank dvorane, knjiga je još jednom svečano predstavljena široj publici i u SC Ušće.

 

Promocija knjige održana je na mestu i u vreme koje pogoduje temi, ali i učesnicima, u najvećem i najposećenijem tržnom centu na Balkanu, SC Ušće tokom jednog od najfrekventnijih dana Shopping Day-a.

 

Tom prilikom, autorka Slijepčević se zahvalila svima koji su pomogli izdavanje knjige: Univerzitetu Metropolitan, Textil-u Užice, Modnoj kući Luna, FoNet-u, ali i SC Ušće koji je pokazao izuzetan senzibilitet za akademsku zajednicu i akademske teme, težeći tako da svojim posetiocima i kupcima pruži dodatnu vrednost.

Na promociji knjige – Modni marketing i savremene tendencije u SC Ušće pored autorke, profesorke Slijepčević govorili su i:

  • Direktorka izdavačke kuće HERAEdu, Zorica Stablović Bulajić
  • Dekanka Fakulteta digitalnih umetnosti Univerziteta Metropolitan, profesorka dr Katarina Kaplarski
  • Recenzentkinja, profesorka dr Leposava Zečević, dekanka Evropskog Univerziteta

Od izdanja prve knjige Modni marketing, koja je izašla 2016. godine, profesorka Slijepčević se posvetila istraživanju i praćenju trendova u modnoj industriji, na modnom tržištu, kao i u domenu ponašanja potrošača, digitalnih komunikacija i svega onog što se defakto desilo za to, ne baš tako dugo vreme, a što je našlo mesto u novoj knjizi – Modni marketing, savremene tendencije i učinilo da knjiga bude aktuelna i izuzetno prihvaćena. Kako je profesorka Slijepčević naglasila, zahvalna je svojim studentima koji je konstantno inspirišu u svemu što radi i da je marketing zapravo – nauka, filozofija i umetnost koja se neprestano razvija svuda oko nas.

 

Prisutni su u SC Ušće čuli sve o novim tendencijama u modnom marketingu, koje je pokrenula profesorka Slijepčević i sa ovom akademskom literaturom ispratila svetska dešavanja iz ove oblasti, koja je prilagođena i u trendu sa mladim generacijama. Događaj je medijski ispraćen, a u produžetku pogledajte atmosferu sa još jednog predstavljanja knjige – Modni marketing, savremene tendencije.