Univerzitet Metropolitan i mesec kreativnosti u Galeriji „Atrijum“ Biblioteke grada Beograda
20.09.2017.Još jedan mesec kreativnosti za Univerzitet Metropolitan u okviru koga će biti predstavljena knjiga „Modni marketing” profesorke dr Milice Slijepčević i radovi studenata Fakulteta digitalnih umetnosti.
Ovaj kreativni događaj će se realizovati u periodu od 26. septembra do 10. oktobra 2017. godine, sa početkom od 19h u Galeriji „Atrijum“ Biblioteke grada Beograda (Knez Mihailova br. 56, Beograd).
Uvodnu reč o knjizi „Modni marketing“ profesorke dr Milice Slijepčević daće gospođa Zorica Stablović Bulajić, direktorka i glavna urednica izdavačke kuće HERAedu, dok će ispred Univerziteta Metropolitan izložbu otvoriti Dekanka Fakulteta digitalnih umetnosti, profesorka Katarina Kaplarski.
U utorak 26. septembra, pored promocije knjige „Modni marketing”, imaćete priliku da uživate u stvaralaštvu mladih umetnika Fakulteta digitalnih umetnosti Univerziteta Metropolitan, koji su za vas pripremili radove tj. sinergiju profesora i studenata tokom zajedničke saradnje na studijama.
Ne propustite jedinstvenu priliku da budete deo „Univerzitet Metropolitan – Mesec kreativnosti” i steknete praktično znanje na jednom mestu iz oblasti modnog dizajna i marketinga.