Studenti Univerziteta Metropolitan su pobednici drugog Fintech Hackathona

Studenti Univerziteta Metropolitan su pobednici drugog Fintech Hackathona

4.07.2017.

Vukašin Vučenović i Jovan Ćorković, studenti druge godine Softverskog inženjerstva Univerziteta Metropolitan i pobednici na ovogodišnjem, drugom Fintek Hakatonu (Fintech Hackathona). Njihov tim Tapp Interactive“ i ideja su osvojili nagradu od 2.500€.

 

Aplikacija koju su osmislili naši studenti sa timom „Tapp Interactive” omogućava korisnicima da im se odobri instant gotovinski kredit, bez odlaska u banku, na osnovu kreditne sposobnosti i koristeći podatke socijalnih mreža. Klijenti mogu da podignu novac istog trenutka, a iza celog sistema stoji algoritam koji proverava kreditnu sposobnost i odobrava novac, uz određeni limit.

 

Mislim da je naše rešenje bilo veoma inovativno i može biti primenjeno u svakom trenutku” – rekao je Vukašin Vučenović, student druge godine Softverskog inženjerstva i član pobedničkog tima.

 

Takođe na ovom takmičenju je učestvovao i naš student sa druge godine Fakulteta informacionih tehnologija Mikica Ivošević, koji je sa svojim timom „Cabrio chain“ osvojio drugo mesto i nagradu od 1.500€.

 

Fintek hakaton, najveće takmičenje u osmišljavanju mobilnih i web aplikacija za digitalno bankarstvo, pod nazivom „Data Challenge” i ove godine organizovali su Societe Generale banka, Centar za tehnološko preduzetništvo (ICT Hub) u partnerstvu sa domaćom softverskom kompanijom „30Hills”.

 

„Veliki deo ovih rešenja jeste primenjiv u praksi i polazna ideja Hakatona je podrška kreativnim timovima da nastave da razvijaju inovativne ideje. Pružamo i mogućnost da sa nekima od njih u budućnosti sarađujemo, što ne bi bio prvi put jer Societe Generale već sarađuje sa startapima poput „30Hills”, „Clever”, „Cube” – izjavio je Vuk Kosovac, izvršni direktor marketinga Societe Generale banke.

 

Na ovogodišnjem Data Challengehakatonu učestvovalo je oko 40 takmičara podeljenih u 10 timova, koji su tokom 48 sati neprestano radili na razvijanju softverskih rešenja.

 

Kriterijumi po kojima je žiri ocenjivao takmičare bili su ideja i inovativnost, primena i poslovni potencijal, funkcionalnost, dizajn i timski rad.

 

Sva rešenja ostaju u vlasništvu takmičara, a pored novčane nagrade dobijaju i mogućnost podrške u daljem razvoju i komercijalnoj primeni.

 

Čestitamo našim studentima na pobedi i želimo im blistavu budućnost sa puno novih ideja!