Održana stručna konferencija „Neuromarketing 2017.“ na Univerzitetu Metropolitan u Nišu
3.04.2017.Stručna konferencija posvećena neuromarketingu, oblasti koja privlači sve više interesovanja u svetu, održana je 31. marta, na Univerzitetu Metropolitan u Nišu. Univerzitet Metropolitan je jedan od vizionarskih univerziteta, koji korača velikom brzinom napred i prati trendove. Ove godine Univerzitet Metropolitan je održao značajnu konferenciju u periodu kada se održao i Neuromarketing svetski forum u Londonu. Na konferenciji su bili prisutni vodeći stručnjaci iz oblasti psihologije, neurologije, marketinga i ekonomije. Pored profesora i asistenata iz Beograda i sa Univerziteta Metropolitan, govornici su bili iz Slovenije, Makedonije i Bugarske sa srodnih obrazovnih i istraživačkih institucija koji se bave pomenutim oblastima.
Konferenciju je otvorio rektor Univerziteta Metropolitan, profesor dr Dragan Domazet koji je istakao značajnost ove stručne konferencije, kao i da bi uskoro mogao da se pojavi i razvije poseban predmet u studijskom programu univerziteta – neuromarketing, koji bi zalazio u dublju analizu ponašanja potrošača. Takođe i precedavajuća u programskom odboru na Neuromarketing konferenciji, bila je profesorka dr Ana Bovan, koja je rekla da je budućnost prvo stigla na Univerzitet Metropolitan koroz konferenciju ovog tipa i da su praktične primene neuromarketinga zapravo u kompanijama, kojima nije teško da prate šta potrošači kupuju, ali zato teže razumeju zašto baš to kupuju. Dodala je da emocije i racio utiču na odluku o kupovini i da su naučnici počeli sa povezivanjem neuronauke, istraživanja neurosistema, mozga sa prodajom i marketingom i da se u njoj tumače psihološka i neurofiziološka saznanja koja su važna za marketing.
Cilj konferencije i poruka „Neuromarketing 2017.“ je da ukaže na značaj neuromarketinga u istraživačkom i praktičnom smislu i doprinese razumevanju načina na koji se neuromarketing može kombinovati sa ostalim disciplinama kao što su ekonomija, psihologija, dizajn, IT ili veštačka inteligencija. Pored toga, namera je i povezivanje stručnjaka sa predstavnicima privrede, čime bi se pružila prilika da iz prve ruke steknu saznanja do kojih se do sada došlo u istraživanjima.
Stručna konferencija o neuromarketingu bila je namenjena svima koji žele da u svom poslovanju što bolje primene rezultate iz proučavanja motiva, podsvesnih reakcija i psihologije potrošača koji pokreću odluke o kupovini. Ova istraživanja mogu da naprave značajnu promenu u pristupu koji u svom poslovanju imaju marketinški stručnjaci u kompanijama, vlasnici kompanija, marketinške agencije, istraživači, profesori, ali i studenti iz ove i drugih srodnih oblasti, kao i mediji.
Univerzitet Metropolitan će u budućnosti nastaviti sa konferencijama ovog tipa i pružiti najnovije teme iz stručnih oblasti koje su aktuelne na svetskom nivou. Zahvaljujemo se svim govornicima, članovima programskog odbora, kao i članovima organizacionog odbora – Stefanu Alimpiću, Milici Mladenović, Tanji Ćirić, Ivani Jevremović i Ivanu Jovanoviću.
Takođe se zahvaljujemo i institucijama koje su učestvovale na konferenciji i nadamo se uspešnoj saradnji i u budućnosti:
- Neuromarketing agencija Valicon Beograd
- Visoka škola za finansije, biznis i preduzetništvo Sofija
- Agencija Neuromarketing Sofija
- NLP Business centar Skoplje
- Institut za neurobiologiju Sofija
- Institut za biološka istraživanja Beograd
- Agencija za istraživanje tržišta MASMI Beograd
Konferenciju o neuromarketingu su ispratili i mediji, čije snimke možete pogledati-
TV Belle Amie Niš-jutarnji program,
Happy TV Beograd-jutarnji program,
TV Belle Amie Niš-dnevno-informativan emisija Slike dana,
TV Belle Amie Niš-emisija TV indeks
Prezentacije govornika sa konferencije “Neuromarketing 2017.” možete pogledati u nastavku.