Nov master studijski program Univerziteta Metropolitan
24.09.2014.Univerzitet Metropolitan, kao visoko-obrazovna institucija redovno radi na tome da za svoje studente obezbedi kvalitetno i moderno obrazovanje. Pored osnovnih akademskih studija, Univerzitet nudi master i doktorske studije. Istraživanjem tržišta rada, Univerzitet je prepoznao prednosti i mogućnosti korišćenja menadžmenta u oblasti umetnosti. Stoga, predstavljamo vam nov studijski program na master studijama – Menadžment u kreativnim industrijama.
Master program Menadžment u kreativnim industrijama na Diplomskim akademskim studijama je područje studija namenjeno studentima koji u svojoj budućoj ili sadašnjoj profesionalnoj orijentaciji žele da se bave planiranjem, organizovanjem i vođenjem u oglasnim i kreativnim agencijama, institucijama kulture i umetnosti (bilo da one pripradaju vladinom ili i nevladinom sektoru), medijskim kućama i drugim vidovima organizacija koje se javljaju u kreativnoj industriji, projekti (isključivi, ponovljivi, festivali, itd.). Cilj programa je da prepozna njihove posebne sklonosti i orijentaciju, te da ih usmeri ka izgradnji sopstvenih istraživačkih kompetencija u ovoj oblasti. Obrazovni profil koji se dobija kroz ovakvo školovanje obuhvata više branši: menadžer u kulturi i umetnosti, menadžer u medijima, vođa projekta/ asistent vođe projekta/ učesnik projekta u oblasti kulture, umetnosti ili medija, savetnik za kulturu/medije, savetnik za projekte u kulturi, umetnosti ili medijima, menadžer klijenta (u marketingu i kod nas najčešće spominjan kao account menadžer), itd.
To uključuje sledeće poslove:
- Kreiranje i rukovođenje projektima u oblasti kulture i umetnosti
- Vođenje delova (sektora/odeljenja)ili celokupn ih dizajn studija,
- oglasnihi PR agencija, te institucija kulture i medijskih kuća
- Osmišljavanje i vođenje komunikacija i odnosa s javnošću
- Analiza i istraživanje auditorijuma i trendova u kulturi i medijima
- Razvijanje strategija komunikacija za različite klijente-rad u kreatvnoj/oglasnoj/PR agenciji na različitim pozicijama
- Osmišljavanje i vođenje komunikacije na eksternom i internomnivou kompanije ili organizacije (javniivladinsektor, kultura, NGO, itd.)
- Analiza medijskog sadržaja-medijske slike
- Analiza i istraživanje auditorijuma i trendova u kulturi i medijima
- Krizne komunikacije
- Savetovanje uoblasti menadžmenta u kulturi i komunikacijama